Daca penisul a atins vulva fetei, fara haine, fara prezervativ, exista o oarecare sansa (mica) de sarcina). testul de sarcina poate fi facut dupa minim 21 de zile de la contact din prima urina de dimineata sau dupa 24 de zile din urina de peste zi. Intotdeauna, testul de sarcina se repeta, pentru confirmare, dupa 3-4 zile, in aceleasi conditii.
Nu sunt Doctor Rusu (care a raspuns doar intr-o anumita saptamana, nu este constant pe TPU, dar sunt medic si pot sa-ti raspund la intrebare.
Virgina, conforma oricarei definitii, este o femeie care nu a avut nici un fel de contact sexual, adica organele ei genitale nu au fost atinse de un partener si nu a atins organele sexuale ale unui partnere. Asadar, prietena ta nu este virgina, cel mult are himenul intact, dar asta este alta discutie.
In al doilea rand, eu am vazut o femeie cu himen intact (care nu avusese nici o penetrare), dar care era insarcinata fiindca partenerul ii ejaculase pe vulva (ea era ceva mai educata, nu pretindea ca ar fi virgina, ci doar ca nu a avut penetrare).
Nu se poate ramane insracinata prin haine, asa ca daca niciodata sperma ta nu a ajuns pe vulva ei goala, nu poate fi insarcinata. Daca a ajuns, poate fi insarcinata.
Ce trebuie sa faci? E destul de simplu: foloseste prezervativ la jocurile care includ ejaculare si goliciune.
Adica daca dupa prima ejaculare a ramas putina sperma pe penis si am atins dupa partea exterioara a fetei este posibil sa fi ramas gravida? apropo un test de sarcina
dupa cat timp se poate face pentru un raspuns sigur?
Insa exista si sanse sa nu fie nu?
Daca penisul a atins vulva fetei, fara haine, fara prezervativ, exista o oarecare sansa (mica) de sarcina). testul de sarcina poate fi facut dupa minim 21 de zile de la contact din prima urina de dimineata sau dupa 24 de zile din urina de peste zi. Intotdeauna, testul de sarcina se repeta, pentru confirmare, dupa 3-4 zile, in aceleasi conditii.