| DeeaDiDi123 a întrebat:

Poate un om de exemplu sub 40-45 ani sa renunțe total la sex și masturbare?
Și dacă ar face-o care ar fi consecințele?

24 răspunsuri:
greece12
| greece12 a răspuns:

Sigur ca poate,devine ascet.
Refuza sa-si mai elibereze energia sexuala si o canalizeaza diferit,o transforma in altceva,daca stai sa te gandesti, marii intelepti au dus o viata foarte rupta de cele pamantesti in general.
Pe de alta parte, cainii si pisicile, ca sa nu se mai inmulteasaca, sunt sterilizati.Si devin brusc mult mai calmi si mai cuminti, de parca si-ar pierde interesul pentru cele din jur.

| mgtow a răspuns:

Depinde de libidoul lui, daca nu simte nevoia se lasa de activitate. Consecinte, depresie, frustrare.

| wildthing a răspuns:

Nu sunt medic, ca sa pot da un raspuns documentat, dar de exemplu eu, daca trece o anumita perioada si nu ejaculez (sex/masturbare) devin un pachet de nervi.

| stef87 a răspuns:

Cu riscu de a fi facut din nou psihopat sau cu cnu stiu ce probleme de catre unu' "doctor...", voi spune din nou ca o viata activa reduce apelarea la masturbare. Ce sa mai spunem de situatiile de super stres cand nu iti mai arde de niciun sex?

Si aici sa inteleg ca multi fac aceeasi gafa exact ca alcoolici, fumatorii si drogatii: "aaa, gata tata!, o frec si trece!" Trece canci! Problema tot acolo e, poate mai rau, ca ti-e ti-a ars de altceva, stresul tot ala o sa fie pana la urma, doar ca ai facut o pauza.

Poate ca e un pic cam devreme sa gandeasca un om atat de agresiv, sa renunte complet la o asa varsta. Dar pe masura ce inaintam pofta scade, performanta scade, prioritatile sunt altele, problemele sunt altele. Era si o vorba: f nu f, vremea penisului trece.

| VerginicăVacăGrasă a răspuns:

Nu poate pentru ca este o nevoie fundamentala pentru dezvoltarea creierului

sadrian46
| sadrian46 a răspuns: