Dacă băiatul avea sperma pe degete poate, dar puțin probabil. Sigur e o copila care nu se informează...
Nici tu nu ai habar, cu asa sfat dat!
Sperma de pe degete NU va lasa niciodata pe nimeni garvida, fiindca spermatozoizii la contact cu aerl mor instantaneu!
Asta unde ai citit sau văzut?
Din cartile de anatomie!
"In afara corpului unui barbat, sperma poate muri in cateva minute"-nu imediat. În câteva minute. Deci sanse tot sunt
Cati anisori ai?
"În general, în condiții normale, este estimat că spermatozoizii pot supraviețui aproximativ 15 până la 30 de minute la temperatura camerei, dar în medii uscate, acest timp este și mai scurt. "
Am 20. Și sunt studenta la medicina. Dacă ai dreptate, ai parțial dreptate Violeta. Dacă te uiți pe orice site, scrie ca spermatozoizii trăiesc câteva minute. Nu mor instantaneu.
Îți las și un link în caz de orice. Nu te mi lua de oameni fiindcă unii mai au și dreptate
https://ivfturkey.com/ro/can-sperm-survive-outside-the-body/
Este posibil doar daca iti introduci imediat o cantitate constistenta de lichid seminal, dar aici este vorba de 1 singur deget pe care sperma deja s-a uscat la contact cu aerul, ceea ce nu-i posibil sa produca nici o sarcina.
Iar ceea ce tu nu ai habar si omiti din discutie este ca femeia nu poate ramane gravida decat in perioada ei fertila.
Apai da dar dacă ea nu știe când e in perioada ei fertila? Poate chiar a fost. Nu a menționat nimic. Oricum. Eu am zis ce știu sigur nu ce presupun sau inventez. Dacă de exemplu a ejaculat atunci și și a băgat degetul, sunt sanse(dacă ea era la ovulatie). Și dacă te uiți pe net, este nevoie doar de o picătură de spermă pentru sarcină fiindcă conțin fiarte mulți spermatozoizi
"Fiecare ml de sperma contine 100 milioane de spermatozoizi. "
Eu am invata astea fetita, plus ca am o viata in spate unde am invata si pe real dar tu ai lacune mari si nu ti-ar strica a te documentezi.