| ToateNumeleSuntLuate a întrebat:

Presupun ca, luandu-va dupa acest inceput mirific, deja realizati ca aveti de-a face cu inca un adolescent frustrat care cauta putin ajutor online. Daca la asta v-ati gandit, atunci cu siguranta aveti dreptate...

Ca sa trecem direct la subiect, incep sa imi fac griji ca nu ma descurc de nici o culoare cu o relatie serioasa. Desigur, sfaturi generale oricine poate da, dar daca imi permiteti as dori sa prezint situatia mea, cat de cat, astfel incat raspunsurile sa fie cat mai la subiect posibil.

Probabil ar trebui sa incep cu faptul ca pana acum, la varsta de 23 ani, nu am avut decat o relatie de 4 luni la 16 ani... evident nu e tocmai idealul laughing. La ora actuala sunt student, lucrez part time la o companie in domeniul IT, locuiesc singur intr-o garsoniera.

Nu pot sa zic ca am probleme in a interactiona cu alte persoane. Stiu ca in ziua de azi majoritatea persoanelor prefera cluburile, insa ca sa fiu sincer ies in club cel mult o data de 2 ori pe luna. In rest, cand doresc sa ma relaxez prefer sa pierd timpul intr-o cafenea, ceainarie sau la un film.

Totodata nu cred ca pot fi caracterizat ca fiind timid... Ca sa va fac sa radeti putin, am avut o perioada anul trecut cand ieseam ceva mai frecvent in cluburi si tindeam sa ma dau la orice fata disponibila laughing. Totodata pot spune ca am fost pe plaja de nudisti unde am petrecut 4 zile asta vara (este o experienta cu adevarat unica)