| EmmaGR a întrebat:

Salut!
Am 19 ani și lucrez la un hotel. Sunt studenta dar e job de vara. Acum 2 luni am avut un client. E afacerist. Are afaceri prin toată tara și în afara. Undeva pe la 37, 38 de ani. Inalt, suplu. Are o gratie impresionanta și e inteligent. Am vorbit puțin când pleca și l-am întrebat dacă mai revine. Mi-a răspuns cam cu nasul pe sus ca nu crede ca revine, a încheiat discuțiile aici. Dar apoi s-a uitat la mine și zice: dar cine știe, poate o zi sau un weekend mai ajung prin zona... îmi dai datele tale de contact? I-am dat insta.

Dar nu am interacționat. Îmi mai dădea emoticon din ala cu foc la pozele în care se vedea ceva piele (ma refer dacă purtam o rochie sau ceva, nu ca puneam semi goala). Am încercat sa vorbesc cu el, dar vorbește sec. Am renunțat așadar. Iar ieri am pus "leg day" la story la sala și a răspuns cu un emoticon foc. Dar când am încercat sa continui discuția, a dispărut.

Nu pricep. Bine. Nici nu prea pot. Nu am avut niciodată o relație. Mereu am refuzat sa ies în oraș cu vreunul sau altul când ma invitau. Eram concentrata pe scoala, dar nici nu-mi plăcea niciunul. Maxim ce am făcut a fost sa sărut un băiat. Atât. Dar când a vrut mai mult l-am respins. Deci sex nu am făcut niciodată și nimic sexual. Dar cu asta mi-ar placea. Îmi venea sa ii și zic, dar mi-am cules demnitatea de pe jos și nu am mai facut-o.
Sunt prin urmare cam novice în toate. Oare si-a dat seama ala ca îl plac asa tare? Ma simt asa prost. Și nici nu știu ce sa fac. Începusem sa ies cu un băiat, dar acum nici nu ma mai atrage. Știu că nu e bine sa fiu asa, dar nu pot controla ce simt. Ce recomandați?

8 răspunsuri:
| Madaxo97 a răspuns: