Simptomatologia data de virusul HIV nu apare dupa 14 ore, nici macar dupa cateva zile ci poate dura luni de zile pana sa ai vreo problema.
Eu unul din toate simptomele pe care le-am citit in cazul bolilor cu transmitere sexuala n-am auzit de diaree ca fiind declansata de nici una dintre ele.
E bine sa mergi sa-ti faci toate testele si sa consulti un medic privind simptomele astea. Pe aici nu sunt medici.
Un raspuns foarte bun!
As adauga faptul ca diarea apare in cazul purtatorilor de HIV.
Dar ma indoiesc ca simptomele ar aparea atat de repede!
Testul de HIV arata un rezultat de incredere doar dupa ce au trecut 6 luni de la infectare.
Nu ai folosit prezervativ?
Ai face bine sa contactezi un doctor, pentru ca doar el ti-ar putea raspunde corect la toate intrebarile. Nu are rost sa te mai ingrijorezi din cauza raspunsurilor primite pe acest site.
Simptomele hivul apar dupa luni sau chiar ani de la infectare. ce ai avut tu suna a toxiinfectie alimentara
Pe mine mau durut buzunarele dupa ce am fost crede-ma ca numa la asta m-am gandit, acuma sa stii ca simpotemele hiv apar sub forma de raceala dar doar la cateva luni dupa infestare, du-te fa-ti analizele de sange si scapi de griji
Ho ba nebunule, n-ai deocamdata nimic si tu iti faci deja planurile de inmormantare?!
Si daca cumva ti-ai cautat simptomele pe google, n-o mai face in viata ta!
Stii e ca bancul ala stupid, la care in mod normal as rade daca nu m-ar amuza deja ingrijorarea ta : "ti-a placut sa dai la craci, acum leagana si taci".
Fii sigur ca vei plati tu, nu-ti plateste tipa cu care ai fost ..care apropo cum a ajuns peste tine? In fine, pastreaza detaliile. Uita ca am intrebat.
Si cu lista. nu cred ca vor pune o lista in mijlocul spitalului sau pe blocuri unde esti capul listei si scrie MARE-MARE-MARE ca ai hiv.
Succes cu asta..vei avea nevoie.