| TopSecretBoy a întrebat:


Am și eu nevoie de niște sfaturi/sugestii.
Am 18 ani, și mi-ar plăcea sa am și eu o prietena/iubita, dar nu prea îmi iese. Ideea e ca nu sunt genu de băiat smecher, care sa se dea pe lângă fete. Pot sa zic ca sunt, oarecum, mai retras, nu îmi place sa fiu în centrul atenției.
Am încercat in vara asta, după ce am terminat cu admiterea la facultate, sa mai vorbesc cu fete, dar tot asa-fara rezultat.
Ma gândesc ca poate nu arat nici bine, și asta ar putea fi o cauza. Admit asta.
Precizari: Inaltime-1.80 m
Greutate-60-70 kg
App, sunt student la Academia de Politie, deci programu îmi este cam restrâns pe timpul săptămânii, dar weekend-ul e pentru distracții eventual.
Multumesc!

Răspuns Câştigător
| MademoiselleCosmina a răspuns:

Nu dispera, va fi ok. Acum ca esti si la facultate, iti vei gasi jumatatea. Vei gasi o fata care sa te iubească asa cum esti. Hehe, si eu sunt ca tine, retrasa. Dar incerc sa ma intergrez cat pot si sa socializez?

3 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Vei lupta ani in sir pentru a capta atentia la una din ele. Ele se obtin mai greu decat salariu care o sa-l faci tu lunar.

| Clau737373 a răspuns:

Poate unele nu te vor ca ia atitudinea aia de smecheras și zic ele ca nu au ce face cu tine dacă ai fite și din astea și ca nu ai mult timp liber
Deci mai bine renunță la atitudinea aia și încearcă sa fi un om mai deschis și sa le zici daca (placi o fata) adică nu moare nimeni. Și încearcă cumva sa o scoți la un suc ceva
Fundă?

| Jok12345 a răspuns (pentru Clau737373):

Pune-ți ochelari pe ochi, el a zis ca nu are atitudine de smecher, iar tu zici inversul in raspunsul tau.