| LOVEisLOVE a întrebat:

Am si eu o problema. Am 15 ani si 1.53 x_x Nu ma suport cand ma vad ca sunt asa mica, am si un - din cauza asta, pentru ca si pantaloni nu stau bine pe mine cum stau pe altele crying mai emreu numi gasesc blugi care sa stea calumea pe mine si nu mai suport, as vrea si eu sa cresc pentru ca toate prietenele mele is destul de inalte sad iar eu foarte mica si ma simt foarte prost vazand ca din cerucl meu de prieteni eu sunt cea mai mica! Va rog frumos sa-mi dati ceva sfaturi ce as putea face in acesta privinta. daca sunt ceva medicamente sau ceva solutii pentru a putea creste in inaltime.am auzit ca sarind coarda ai putea sa cresti, este adevarat? big grin crying HELP ME crying dau fundita! >merci:d

9 răspunsuri:
| doar.pt.voi. a răspuns:

Buna.
Imi pare rau ca nu te suporti, dar ai sanse sa cresti in inaltime doar daca ai sa practici volei, basket, inot si sa sari coarda.
Te vei inalta si se vor vedea rezultatele.

Toate cele bune!happy

| ღAζεxaღ a răspuns:

Buna! Nu e bine cum gandesti, draga mea tu esti unikata fata de altele, inaltimea nu conteaza merau sa stii... Dar ca sa cresti incearca sa faci mult sport si sa te odihnesti bine!

| ivona a răspuns:

De ce nu incerci sa porti tocuri, asta ar ajuta problema, mai ales ca mai ai inca timp sa cresti in inaltime.

| Pufiiix a răspuns:

Nu este nici o problema daca ejsti mai scunda.

Prietena mea este tot cam asa de scunda si nu este chiar asa de complexata de faptul ca este mai scunda. Si legat de haine iti poti gasi tot felul de blugi si daca nu, ii mai stramtezi scurtezi si rezolvi problemawinking.

Si nu uita: " ESENTELE TARI SE TIN IN STICLUTE MICI "winking

Te-am pupat! Zbye!:-H

| Andrew1998 a răspuns: