anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Imiputeti raspunde mai in detaliu va rog?
Fetelor le plac baieti care canta la chitara?

Răspuns Câştigător
| Woodenpints91 a răspuns:

Cânt la chitară,şi nu sunt nici sensibil,nici romantic.

Este o difereţă între cei care plimbă toată ziua o chitară în spate ca să atragă atenţia, şi ies la "cântări" prin parcuri, unde mai mult de 2-3 acorduri şi ciupit corzi nu ştiu, după care toate piţipoancele sunt în limbă considerându-i romantici şi sensibili. Şi cei care chiar cântă la chitară, dar nu în public. Cel putin nu cât sunt începători.

13 răspunsuri:
| Sara2 a răspuns:

Mie una imi place, nu pot spune exact de ce, dar au un farmec aparte, sunt mai sarmanti

| VIRUSrooz a răspuns:

Pai in general da, pentru ca fetele considera baietii care canta la chitara mai sensibili, mai romantici, cumva mai...interesanti decat restul smug
Deci da, pot sa spun ca fetelor le plac baietii care canta la chitara, dar sa nu fie numai asta de capu' lor...adica nu conteaza numai asta.

| VIRUSrooz a răspuns (pentru Woodenpints91):

Ma eu vorbesc de baietii care STIU sa cante la chitara...tu ai cam deviat de la subiect ca intrebarea era de ce fetelor le plac baietii care canta la chiatara si eu mi-am spus parerea

A si apropo cunosc baieti care canta la chitara si in general sunt mai sensibili decat restul...

| Woodenpints91 a răspuns (pentru VIRUSrooz):

Şi eu am zis. E o diferenţă între a eva chitară,şi a şti să cânţi la chitară. Dacă plimbi o acustică după tine peafară şi mai tragi şi tu ocazional de câte o coardă,asta nu înseamnă că ştii să cânţi, deşi când te vede cineva spune "uite, ăla cântă la chitară".
Şi nu îţi înţeleg logica...ce treabă are sensibilitatea cuiva cu faptul că ştie să cânte la un instrument? Toboşarii nu sunt sensibili?