| 666_7474 a întrebat:

Revin cu cateva precizari fata de intrebarea anterioara. Am 22 de ani, sunt casatorita de un an, locuiesc in Miami, USA cu sotul meu. Eu sunt inginer iar el are un business.
Acum 3 luni am cunoscut un tip la un eveniment. Am inceput sa vorbim si l-am placut instant, nu in sens sexual. E un om super - inteligent, calm, foarte frumos, stabil financiar si emotional.
Dupa cateva mese impreuna am ajuns in pat. A fost cel mai tare sex din viata mea (si am avut parte de great sex inainte). Chestia s-a repetat de cateva ori si imi e tot mai greu sa ma opresc.
Ideea e, daca l-as placea doar pentru sex mi-ar fi simplu sa pun stop. Nu vreau sa il pierd, dar nici prieteni nu putem fi pentru ca am ajunge iar in pat. Exista o tensiune sexuala intre noi foarte puternica, chiar si cand mergem doar pe strada.
Stiu ca e gresit dpdv moral, fata de sotul meu. El nu stie si sincer nici nu are cum sa afle, deci nu il ranesc (deocamdata). Totusi, imi e frica sa continui pentru ca nu stiu ce se poate intampla.
Multumesc!

9 răspunsuri:
| Ririru a răspuns:

Buna,
Nu stiu daca era necesar sa precizezi si unde traiestilaughing)

Eu zic sa nu spui ca sotul tau n-are cum sa afle, are.
Nu te judec, stii ca gresesti. Cu toate astea, continui sa o faci. Te contrazici singura- ba ca vrei sa scapi de situatia asta, ba ca nu vrei sa-l pierzi. Eu zic sa iei o mare pauza si sa te gandesti la ce pierzi, la ce faci, una dintre relatiile tale trebuie sa se opreasca. Cel mai bine ar fi asta cu amantul sa o opresti. Tu trebuie sa iei decizia si sa ti-o asumi.
Cam asta se intampla cand te mariti de tanara, cica.
Succes.

| RAY a răspuns:

Omul e o fiinta poligama sa stii asta

| mihai69 a răspuns:

De ce nu divorțezi? nu cred că e prea complicat.

| LoveSleep a răspuns:

Mai ai loc în casă? M-aș muta în Miami.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: