Da george, uite si eu sunt fata, sunt studenta si sincer ma dezgusta ceea ce vad ca se intampla in ziua de azi cu fetele incepand de la varsta de 15 ani,toate machiate, gatite fofilate, care mai de care sa aiba multi baieti.e jale.si nu e nimic de capul lor cand deschid gura.aici e vina si parintilor si a anturajului
Ai dreptate si se vede de pe o zi pe alta, nu vreau sa-mi imaginez ce sa va intampla peste ca-ti va ani.
Nu la toate fetele le plac baietii rai, cu bani sau care injura. De exemplu mie nu-mi plac baietii rai ma enerveaza se cred pe mandrii de ei si prea jmekeri...nici de bani nu mi-ar pasa ca doar nu's vruna de aia sa ii zic in fiecare zi sa iesim in oras. Si in legatura cu injuratu asta e ca toti baietii injura si nu putem sa va zicem sa numai injurati ca degeaba va zicem + ca si unele fete injura.
Cat timp ai respect fata de propria persoana, nu te vinzi ca pe o bucata de carne frumos ambalata pentru un suc.Sunt oameni si oameni,cu principii diferite, nu are rost sa facem teoria chibritului, asa e de cand lumea si cu siguranta va mai fi.
Si sfatul tau care e?
Ba, injuratul e un reflex, cand vezi un prost nu te poti abtine. Restul opiniei tale e un rahat in ploaie. Majoritatea curvelor le plac baietii rai. Fetele care se respecta nu umbla cu mameluci.
Ma uimeste faptul ca ai observat acest lucru,probabil esti deceptionat de vreo fata, dar e de bine. Intr-adevar copilele din ziua de astazi, se imbata cu apa rece.Se cred toate Monica Columbeanu sau mai stiu eu cine,uitand ca nu toate "au sansa" de a intalni norocul. Se satura repede de vulgaritate si de neseriozitate, dar din pacate pentru ele, va fi prea tarziu. Asa ca tot parintii au dreptate.
Doamne in ce hal au ajuns fetele din ziua de azi, vor doar bani, masini, si baieti smecheri, le vezi tot timpul machiate cu cate jumatate de kg de fond de ten pe fata, cu fustite mini si cand deschide una gura, mori, nu stie nici pe ce planeta traieste, chiar imi pare rau pentru ele.