| SERIALS a întrebat:

Salut, sunt student, 20 ani, am sentimente profunde si "interzise" pentru un coleg de camera la camin. Nu stiu ce se intampla cu mine. Primul semestru acel baiat locuia la sara-sa, dar prin ianuarie s-a mutat la camin, ne-am cunoscut si pe zi ce trecea imi placea de el din ce in ce mai tare. Cum poate sa se intample asa ceva? In loc sa ma indragostesc de o fata, gandul imi este la EL. De ce? Saptamana trecuta nu am putut tolera acest comportament si am gasit un psiholog. Nu vreau sa simt nimic pentru el... Nemernicul si-a facut loc in sufletul si mintea mea big grin Sunt gelos cand el discuta cu alti colegi de camera, spre ex: cand discuta despre muzica, poker, etc. Nu-mi place deloc acest comportament al meu. De ce eu trebuie sa ma gandesc la el tot timpul? Ce inseamna asta? Imi lipseste. Nu vreau sa sufer din cauza lui. Vreau ca aceste sentimente '; interzise" sa dispara. Noi nu prea avem interese comune, de aceea e cam greu sa te apropii de el. Eu as vrea sa petrec tot timpul cu el. Astazi a plecat acasa, in vacanta, 2 saptamani nu ne vom vedea, nu stiu ce se va intampla in continuare... Din ianuarie am inceput sa-l cunosc mai bine, si iata la sfarsitul lui martie nu am mai tolerat acest sentiment aparut. Cand EL zambeste, zambesc si eu. El stie ca eu umblu la psihoterapie, dar nu stie ca din pricina lui si posibil, din cauza lipsei atentiei masculine, a tatalui, in copilarie, deloc nu am avut. Plus la asta in februarie mi-a decedat bunica. Acum deja sufer din pricina acestu sentiment. De ce soarta ne joaca feste? Cum pot sa il scot din minte pe acest tip? Si ce simt pentru el?

11 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| FrumoasaTa a răspuns:

Incearca sa iesi cu o fata, inclusiv sa intretineti relatii sexuale. Si vezi ce simti dupa.

| IDede a răspuns: