| cheiemarian a întrebat:

Salut TPU, am o problemă am fost cu o fată împreună 8 luni ( înaintea ei am avut o relație de 8 ani ma înșelat dar nu m-a deranjat după despărțire nu am avut nicio problemă am stat un an singur) apoi am văzut-o pe fata asta și m-am îndrăgostit ce am simți este greu de descris am luat foc îi iubeam defectele era specială, a trecut un an și 4 luni în acest an mi-am luat 3 joburi part-time eu la baza sunt programator, apoi am trecut la mecanica software auto și în final barman (doar pentru a comunica mai mult cu oamenii) doar să uit de acea fata, cele 8 luni au fost perfecte nu ne-am certat deloc îi duceam flori zilnic aveam grijă de ea, am cerut-o de soție în a7-A luna de relație totul perfect, pana cand am fost dat afara si am cheltuit toate economiile pe care le aveam, în ziua cand ne-am despărțit ma întrebat dacă o iubesc si i-am spus ca este soția mea și ca o să trec si prin foc pentru ea daca este nevoie, m-am dus să o iau de la munca mi-a spus ca vrea să ne despărțim mi-a cazut lumea in cap am dus-o acasa nu am spus nimic dar eram distrus, a doua zi de durere m-am dus la ea la servici să o iau să vorbim dar ea deja era cu un alt bărbat care se dădea "prieten cu mine" el cu 10 ani mai mare decât ea polițist misogin (cel puțin asta era părerea ei, mereu vorbea de el că este papă lapte, că nu are casă și că are rată la un golf 5), in fine problema este că timpul a trecut iar eu am incercat să îmi ocup timpul sa nu mă mai gândesc, in weekend fac orice activitate doar să nu cad în patima alcoolului dar nu mai pot vreau să îmi pun capat zilelor dar ma gandesc la familie ce va simti si ce voi lasa in urma sunt tanar cel puțin eu asa zic fac 28 de ani dar simt ca pierd lupta, am nevoie de un sfat sau să vorbesc cu cineva dar nimeni nu ma asculta toata lumea imi spune ți-a papat bani si gata treci peste dar nu pot orice femeie o compar cu ea si nu vad viata fara ea, ce sa fac?

Răspuns Câştigător
| Mădăd26 a răspuns: