| fullovevryou a întrebat:

am o suferinta in dragoste.ce sa fac? Sa va povestesc: am 17 ani lucrez ca dj in particular si n-am avut niciodata o prietena, o iubita si parca ma distruge cand stiu ca nici o fata nu ma place.si mai ales cand vad pe strada cupluri fericite si ma gandesc eu' de ce nu pot avea pe cineva. simt ca inebunesc.imi doresc sa strang si eu pe cineva la piept o mangaiere, un sarut, in niciun caz sex niciodata.chiar ma urasc toate fetele? din cauza timiditatii si frica de a socializa" si tupeului.chiar nu pot sa fiu tupeist si arogant sunt firea mai draguta si imi doresc o fata pentru. toata viata. preferam sa nu ma placa pt.bani dar nici asa.nu stiu ce sa fac de nervi imi vine sa ma omor sa scap odata si asa nu ma iubeste nimen.imi doresc sa stiu ce pacat am facut.m-am dus la vrajitoare.si alea la fel ca o sa fiu singur.mi-a ghicit in cafea.ce sa fac imi doresc si eu ca orice om un inger langa mine care sa il iubesc si sa-mi dau si sufletul ca sa se simta bine.si sa fie fericit.nu-mi ziceti ca sunt prea mic ca altii au de la 10 ani si fac sex.cred ca maturizararea asta strica. nici macar in seama sa te bage ok.mi-as dori macar sa scap de gand si sa ma impac cu ideea si nu.am dreptul.va rog nu injurati sau sa radeti.astept un ras de la oricine.dau funda multumesc

Răspuns Câştigător
| SkyPilot a răspuns:

Nu te lua dupa vrajitoare.
Nu ne dai amanunte de ce nu ai o prietena. Trebuie sa iesi la joc, sa mergi acolo unde poti cunoaste fete pe baza preocuparilor tale. Trebuie sa iti invingi partial timiditatea, cat sa le privesti in ochi, sa le zambesti si sa vorbesti cu ele. Daca nu faci nimic din toate astea, nu vor veni sate traga de maneca. Se rezolva daca capeti ceva incredere in tine (gandeste pozitiv despre tine insuti) si daca exersezi :)
Ai aici un site:
http://artaseductiei.ro/
unde sunt niste filmulete care iti arata ca nu e cine stie ce filosofie.

7 răspunsuri:
| RAY a răspuns: