| Alexidldvdje a întrebat:

Salut TPU!
Vara asta o sa merg într-o tabără la munte cu colegii,ideea este in felul următor eu am o colega cu care sunt bun prieten cum o bag la mine in pat, gen ceva replici de agățat?

Răspuns Câştigător
| cehos69 a răspuns:

Sa zicem ca ai replicile la tine si ea iti da curs pana intr-un anumit punct, ce faci? te-ai ars pierzandu-ti timpul si sperand la ceva? eu in locul tau o intreb direct fara retineri, daca vrea sa facem ceva, cel putin stii ca primesti un raspuns sigur.

Răspuns utilizator avertizat
| cehos69 a răspuns (pentru Goete):

Cred ca relatiile sexuale chiar si amicale ar trebui sa se bazeze mai mult pe partea directa, nu oricine trece prin etape pana isi da seama ca poate nu a meritat si tipa doar s-a jucat dandu-i curs pana intr-un anumit punct.
cat despre ce zici, nu toate tipele cad la rece cum nici multe nu cad la cald, sunt irelevante aspectele astea si sa nu generalizam ca nu cred ca ai cunoscut toate categoriile de femei happy

Răspuns utilizator avertizat
9 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Fiindu-ti "prietena" buna nu vei putea sa o bagi al tine in pat, deloc.
Daca te dai la ea, te va respinge si te lingi pe bot de toata prietenia asta.

| Alexidldvdje explică (pentru Violleta2022):

Da da eu vreau decât s-o bag in pat, nu vreau ceva serios adică doar o noapte, nimic mai mult+că ea este mai parașuta de fel daca mă intelegeti

| Violleta2022 a răspuns (pentru Alexidldvdje):

Pentru o noapte poti sa-ti folosesti mana ca tot branza aia este, decat sa ai probleme cu parintii fetei, politia sau cine mai stie cine, daca vrei sa sari pe ea si sa o violezi.
Foloseste-ti creierasul de pe umeri ca ce vrei tu s-ar puteasa vina cu risc prea pentru libertata si viitorul tau.

| Crackman a răspuns:

Faci jocurile cu colegii si ocupi paturile in afara de al tau

| tasr123 a răspuns:

Te iubesc in stil covor, suge-mi puta ca te omor.
Taiaca-tu lucreaza pe santier ca esti ciment.
Buna, ca salut esti deja.