| nooolimits a întrebat:

Salut tuturor! Am 25 de ani, sunt inginer am un loc de munca destul de bun,am masina dar acum stau si ma gandesc ca am pierdut ce era mai importanta in viata (Dragostea).Nu am mai avut nici o relatie pana acum si cand vad ca altii baieti se saruta,se imbratiseaza,se duc la film, la restaurant etc.cu fete sufar enorm cateodata ma gandesc la sinucidere chiar nu stiu ce sa ma mai fac vreau sa am si eu familia, sa tin in brate copilul sa ma bucur de viata,ma intalnesc destul de des cu prietenii in oras,fetele imi spun ca sunt simpatic si dragut si cam atat parca i-ar fi frica sa vorbeasca cu mine nu stiu parca sunt blestemat. poate ma ajutati voi cu sfaturi, poate ati mai trait intamplari asemanatoare (ma scuzati ca am uitat sa pun virgule sau alte greseli de ortografie).

11 răspunsuri:
| ROB3RT89 a răspuns:

Salut,
Eu zic sa te calmezi si sa o iei usor, ai 25 de ani, nu 50.
Fete sunt destule.
Uneori indepartezi fetele prin atitudinea ta.
Nici o fata nu va fi atrasa de un baiat disperat sa intre intr-o relatie clasic.
Disperarea e un dusman in interaciunea cu fetele.
Poti iesi chiar si singur sa abordezi fete,nu ai nimic de pierdut.
Si de vei fi respins la inceput,te vei alege cu experienta.
Dar cine sa actioneze, e mai usor sa ne plangem decat sa actionam.
Poti incerca si pe facebuck, poti ajunge la o intalnire destul de repede daca esti carismatic si stii sa vorbesti cu o femeie.
Daca nu, probabil te vei alege cu un raspuns sec sau sun simplu seen!
Cum faci si cum nu faci, tot e mai bine sa actionezi intr-un fel decat sa stai si sa te plangi.
Succes!

| sweetys a răspuns:

Se pare ca deja ai propuneri

| RAY a răspuns: