| JoshuaNNN a întrebat:

Salut tuturor, am si eu intentia de a cere cateva sfaturi bine primite de la membrii care urmaresc aceasta categorie si doresc sa imi ofere un raspuns.
In primul rand, am sa incep prin a va spune mica mea poveste.Eu sunt un elev de 18 ani, in clasa a XII-a; pentru a ajunge la liceu folosesc autobuzul si sunt acompaniat de colegul meu.Acum 2-3 saptamani, o fata de aceeasi varsta, de la acelasi liceu, a inceput sa calatoreasca si ea cu autobuzul.Din primele clipe in care am vazut-o, am devenit foarte nelinistit si am inceput sa ma inmoi.
Norocul meu a fost ca intre mine si aceasta fata au inceput sa existe contacte vizuale puternice, practic ne cautam unul pe altul cu privirile pe ascuns.Cum eu sunt mai timid si sunt insotit de prietenul meu zilnic, iar ea pare a fii la fel, nu am putut sa fac nimic mai mult decat sa o admir(la fel si ea)
Totusi, acum o saptamana, am fost singur iar ea a observat acest lucru, cand am coborat din autobuz, s-a uitat la mine si a inceput sa mearga mai incet sugerandu-mi in mintea ei "Hai! Ce mai astepti?! Vorbeste cu mine!".Eu, cum sunt mai retras de felul meu, am simtit ca acesta este momentul sa fac miscarea, insa nu am putut fara sa stiu de ce.
Continuarea este ca de atunci nu ne-am mai vazut decat ieri, cand am observat ca acele priviri din partea ei nu mai existau.
Intrebarile mele sunt...Ma pripesc cu concluzia ca totul s-a terminat? Ar mai trebui sa astept? Cum ar trebui sa actionez acum? Accept critici,sfaturi, pareri, orice.Multumesc celor care au avut rabdarea sa-mi citeasca experienta si sa ma ajute.

9 răspunsuri:
greece12
| greece12 a răspuns:

Ei,fata ti-a oferit o sansa si acum,sau s-a necajit ca n-ai fructificat-o, sau crede ca nu o placi.
Ai rabdare un timp, pana vei reusi sa restabilesti comunicarea vizuala cu ea si apoi, cauta sa renunti la felul tau retras de a fi.