anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare sunt incepator in "tainele iubiri" si as vrea sa stiu cand se saruta de obicei la o intalnire si cam ar dura un sarut fara raspunsuri idioate dau fundaxD

Răspuns Câştigător
| SentimentalConsil a răspuns:

La prima intalnire nu, sa nu faci greseala asta deoarece fata o sa te creada obsedat, asteapta, o sa vezi unele reactii ale ei, ai tremura buzele, isi da cu mana prin par, se mangaie pe la ceafa, cate-o data ajunge de isi musca buzele, nu trebuie sa te comporti ca un golanas de cartier

26 răspunsuri:
| Komododragosh a răspuns:

Cand sunteti undeva mai ferit, pe o banca preferabil, foarte apropiati unu de altul si cu privirea in ochii celuilalt. Atuncea este un moment oportun, unic, unde inima iti bate de-ti sare din piept si buzele vi se apropie. Durata ei nu poate fi niciodata estimata in acel moment pasional si unic, probabil 2 minute sau mai putin, depinde de moment, sentimente si bineinteles, persoana.

| expertulginecolog a răspuns:

[Dr. Mihai Popescu](Medic primar Obstretica-Ginecologie)
Asta depinde de fiecare cat de pasional este sarutul si ce sentimente sunt intre persoane
daca esti la prima intalnire mult succes
si multa sanatate!

| MasterYoda a răspuns:

In timpul intalnirii!

| expertulginecolog a răspuns (pentru MasterYoda):

Nu inteleg la ce te rferi

| MasterYoda a răspuns (pentru expertulginecolog):

Multi vad, putini pricep!

| expertulginecolog a răspuns (pentru MasterYoda):

Nu ai intels la ce ma refer. Daca este in timpul primei intalniri poate dura mai putin daca este deja cu acea fata atunci poate dura mai mult

| MasterYoda a răspuns (pentru expertulginecolog):

Dureaza atata cat se simt ei bine, nu conteaza ca e prima intalnire sau ultima! rolling eyes nu vezi ce intrebare proasta? asa intrebare, asa raspuns!

| expertulginecolog a răspuns (pentru MasterYoda):

Da aici ai si tu drepate dar in fine daca acela nu stie sa se exprime nu e vina mea