anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare sunt incepator in "tainele iubiri" si as vrea sa stiu cand se saruta de obicei la o intalnire si cam ar dura un sarut fara raspunsuri idioate dau fundaxD

Răspuns Câştigător
| SentimentalConsil a răspuns:

La prima intalnire nu, sa nu faci greseala asta deoarece fata o sa te creada obsedat, asteapta, o sa vezi unele reactii ale ei, ai tremura buzele, isi da cu mana prin par, se mangaie pe la ceafa, cate-o data ajunge de isi musca buzele, nu trebuie sa te comporti ca un golanas de cartier

26 răspunsuri:
| Komododragosh a răspuns:

Cand sunteti undeva mai ferit, pe o banca preferabil, foarte apropiati unu de altul si cu privirea in ochii celuilalt. Atuncea este un moment oportun, unic, unde inima iti bate de-ti sare din piept si buzele vi se apropie. Durata ei nu poate fi niciodata estimata in acel moment pasional si unic, probabil 2 minute sau mai putin, depinde de moment, sentimente si bineinteles, persoana.

| expertulginecolog a răspuns:

[Dr. Mihai Popescu](Medic primar Obstretica-Ginecologie)
Asta depinde de fiecare cat de pasional este sarutul si ce sentimente sunt intre persoane
daca esti la prima intalnire mult succes
si multa sanatate!

| MasterYoda a răspuns:

In timpul intalnirii!

| expertulginecolog a răspuns (pentru MasterYoda):

Nu inteleg la ce te rferi

| MasterYoda a răspuns (pentru expertulginecolog):

Multi vad, putini pricep!

| expertulginecolog a răspuns (pentru MasterYoda):

Nu ai intels la ce ma refer. Daca este in timpul primei intalniri poate dura mai putin daca este deja cu acea fata atunci poate dura mai mult

| MasterYoda a răspuns (pentru expertulginecolog):

Dureaza atata cat se simt ei bine, nu conteaza ca e prima intalnire sau ultima! rolling eyes nu vezi ce intrebare proasta? asa intrebare, asa raspuns!

| expertulginecolog a răspuns (pentru MasterYoda):

Da aici ai si tu drepate dar in fine daca acela nu stie sa se exprime nu e vina mea

| MasterYoda a răspuns (pentru expertulginecolog):

Si mai e o chestie, ce treaba are pupatul cu ginecologia? banuim ca o pupa pe gura pe biata fata, nu pe...

| expertulginecolog a răspuns (pentru MasterYoda):

Nu prea are dar vin femei care mai intreaba

| MasterYoda a răspuns (pentru expertulginecolog):

E "incepator", nu "incepatoare"!

| expertulginecolog a răspuns (pentru MasterYoda):

Stiu ca este incepator eu sunt medic Ginecolog si la ginecologie de obicei vin femei sau fete

| MasterYoda a răspuns (pentru expertulginecolog):

Si eu care credeam ca vin propietarii de dacii cu carburatoarele la reparat...

| expertulginecolog a răspuns (pentru MasterYoda):

Scuza-ma ca iti spun da intelegi mai greu
eu am spus ca la mine la cabinet vin femei care vin cu aceasta problema

| MasterYoda a răspuns (pentru expertulginecolog):

Bine, bine, doar ca eu nu sunt femeie, sunt propietar de dacie, d-aia zic!

| expertulginecolog a răspuns (pentru MasterYoda):

K atunci scuze daca te-am jignit

| MasterYoda a răspuns (pentru expertulginecolog):

Scuzele se accepta! Publicitatea mai putin tongue

| expertulginecolog a răspuns (pentru MasterYoda):

Nu ai inteles nu-mi fac publicitate eu pur si simplu incerc sa ajut in limitele "facultatii" mele

| MasterYoda a răspuns (pentru expertulginecolog):

La fel si eu! Si vorbesc ca de la "medic", la "pacient"! (tot respectul pentru meseria ta, fara nicio gluma!)

| expertulginecolog a răspuns (pentru MasterYoda):

Multumesc

| Shatteredx a răspuns (pentru MasterYoda):

Mor de ras!

| MasterYoda a răspuns (pentru Shatteredx):

Da-ne adresa sa venim la pomana

| Shatteredx a răspuns (pentru MasterYoda):

Ce pomana? N-am bani nici de paine, ma arunca astia intr-o groapa comuna, nici inmormantare nu-mi fac.

| MasterYoda a răspuns (pentru Shatteredx):

Ai planuri marete pentru viitor! bravo!

| Shatteredx a răspuns (pentru MasterYoda):

Multumesc. Iti place spanacul?

| Shatteredx a răspuns:

Un sarut dureaza intre 1 secunda si o ora, depinde dupa cat timp te plictisesti sau daca te prinde intr-o pozitie gresita ramai fara aer. Cand eram mai tanar, m-a sarutat una si am ramas fara aer dupa vreo 5 secunde, am impins-o si am intrebat-o ce *** vrea, sa ma omoare? Nu inteleg de ce s-a suparat. Pai n-aveam dreptate?