Hey, acelasi lucru l-am patit si eu acum vreo 2 luni. Am fost la medic si mi-a zis ca mi-am zgariat putin membrana, mi-a dat niste picaturi si cam in 3-4 zile totul a fost ok. Picaturile se numesc BORAMID si se pun 3 picaturi de 3 ori pe zi. Oricum, sfatul unui medic e cel mai bun, sper sa nu ai nimic grav>
Buna!
Noi nu te prea putem ajuta. Cel mai bine du-te la medic! La orelist.
Bafta!
Deci.nu pot sa spun chiar ca m-am lovit cu betisorul pot sa spun ca.eram in pat si ma curatam in urechi si dintr-o data bate la usa.(aveam batul de urechi in ureche)m-am ridicat si cand sa ajung la usa m-am lovit cu mana peste betisorul de urechi.si pot sa spun ca m-a durut cam tare vreo 3-4 minute.si acum nu mai aud cu urechea dreapta.
Da, exact asa am patit si eu mi-a cazut o suvita de par pe fata si cand am ridicat mana am dat in betisor, deci e cam la fel. poti incerca picaturile daca vrei, sunt prescrise de medic, dar si controlul e cel mai bun.
Pai eu nu prea vreau sa incerc picaturi faca sa imi zica medicul.ca poate nu trebuie sa pun picaturi... oricum eu o sa ma duc la orl (si inca o intrebare)irili tu dupa ce te-ai lovit dupa cat timp te-ai dus la orl? si dimineata mai gaseai urme de sange prin ureche?
Da, mi-a curs sange cred ca si vreo...3-4 zile dupa, dar am mers la orl a2a zi parca. ca m-am speriat ca nu mai aud
Ca.da poti sa mai imi spui pls cate ceva din ceea ce ti sa intamplat.gen.daca te-a durut gura si ochiu pe moment? si ce ti-a facut orlistu etc. plsss.e important pentru mine.ca eu sunt la tara si cand ajung acasa ma duc la orl.dar oricum eu vreau sa mai aflu cate ceva de la tine...
M-a durut capul putin si mi-a lacrimat ochiul dar atunci pe moment, dupa aceea nimic. La ORL s-a uitat cu o luminita in ureche si mi-a bagat un betisor sa vada daca simt sau ma doare sau ceva...dar cam atat. Nu te doare nimic mi-a dat picaturile si gata, mi-a trecut. Acum nu mai am nimic.