| Aries a întrebat:

Spune-ti repede cum v-ati cunoscut iubitul/iubita...:-d

9 răspunsuri:
greece12
| greece12 a răspuns:

M-am impiedicat de picioarele lui, la propriu(!), le intinsese un trotuar intreg! Acum suntem casatoriti si luna de miere vad ca nu se mai termina, de niste ani buni!

| natalia_7677 a răspuns:

Nu cred ca iti va folosi la ceva raspunsul meu dar in fine...L-am cunoscut pe chatul Orange, este o diferenta de 6 ani intre noi, suntem impreuna de 3 luni aproape. Poate ca natura ocupatiilor noastre a contribuit la stabilitatea relatiei noastre. El lucreaza in armata iar eu sunt studenta la drept si fac practica diplomatica la unitatea la care lucreaza el

| malishka93 a răspuns:

Prin internet.am vb 1 an pe internet si dupa asta nema vazut in realitate.si suntem impreuna de 1 an si 4 luni.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Interesanta intrebare!
Eu, sincera sa fiu l-am cunoscut pe un site de socializare : Neogen. uite asa s-a intamplat: am vazut la notificari ca el mia vizualizat pozele, apoi am intrat eu pe profilul lui si i-am comentat cateva poze. Apoi el mi-a cerut id-ul de mess.
Am vorbit ce am vorbit cu el, dar nu mi-a prea placut, si m-am pus tot pe inv, si odata am uitat sa ma pun pe inv, si de atunci nu ma mai scapat, lucru bun, am vorbit la microfon pe mess, apoi i-am dat nr de tel, pentru ca el mi la cerut si ma tot sunat. Si uite asa
acum aven 1 an si 5 luni de cand suntem impreuna happy

| BeatriceKnowles a răspuns:

La scoalahee hee

| rainbow_8592 a răspuns:

El m`a vazut cand ma plimbam prin parc.A doua zi a venit la mine la scoala si de atunci am inceput sa iesim.Suntem de 3 ani impreuna si totul e okbig grin

| butterfly_4698 a răspuns:

Prin colegele de scoala, nu ne suportam unul pe altul... dar cu timpul ne-m apropiat. am devenit amici,'fratiori', si iubiti si acum avem 3 ani jumatate de cand suntem impreuna.winking have fun days

| Annd a răspuns:

El ma stia de un an,dar eu nu stiam de existenta lui.