| AmaliaMarilena a întrebat:

Sunt eleva si am 14 ani. Nu am spus nimănui ca eu am un iubit. Numai noi doi știm. Eu nu stiu cum sa fac primul pas. Nu m-am sărutat niciodată cu el. Si el vrea. Insa mereu cand il bag in seama se duce cu alti colegi. Si eu as vrea sa ma pupe doar pe obraz, momentan.cum sa fac asta? Ajuutor.

Răspuns Câştigător
| awarepresent a răspuns:

Sfatul meu ar fi sa te descurci singura in sitautii de genul. Nu de alta, dar pierzi tot farmecul. Care mai e smecheria daca cineva te ajuta cum sa faci sa te saruti prima oara? O sa asociezi mereu momentul asta cu faptul ca ti-a spus cineva pe TPU cum s-o faci. Asta e genul de problema pe care trebuie sa-l experimentezi singura, sa te distrezi si sa razi si sa-ti amintesti cu placere mai tarziu.
Mai incolo ce o sa faci? O sa ceri sfaturi pe TPU cum sa faci alte chestii?
Cred ca ar trebui sa nu mai gandesti atat de mult pentru ca nu e cazul. Nu mai cere sfaturi in situatii de genul, crede-ma pe cuvant o sa te afecteze mai tarziu happy.
Hai ca nu e greu, fii inventiva si indiferent ce se intampla o sa inveti ceva din asta, o sa te ajute.

| AmaliaMarilena explică (pentru awarepresent):

Mersi pentru răspuns. Chestie este ca eu sunt timida. Nu vreau un sarit. Ci doar un pup pe obraz si nu stiu cum sa il primesc!

| awarepresent a răspuns (pentru AmaliaMarilena):

Nu te mai consuma ca nu are sens happy.
Nu o sa te mariti cu el. Si daca nu vrei, refuza-l. nu se intampla nimic. Daca vrei, accepta. Daca nu esti gata, nu esti gata. Nu trebuie sa dai explicatii nimanui si cel mai important, chiar nu are rost sa-ti faci griji de genul. Tu vezi-ti in continuare de treaba ta si fii tare pe pozitie, faci fix ceea ce simti. Daca vrei doar un "pup" pe obraz pai sa faci bine sa nu accepti altceva, asta inseamna sa fii tare pe pozitie happy! Incearca, lasa-l sa insiste... pana la urma o sa vrei si tu.

14 răspunsuri:
| Emilian65 a răspuns:

Spune-i ce doresti si poate el este de acord cu dorinta ta.

| Doub a răspuns: