| Andra_9851 a întrebat:

Sunt studenta iar prietenul meu la fel, suntem impreuna de 5 ani iar acum s-a ivit o problema. El a fost virgin iar eu am mai avut relatii intime cu inca 2 baieti cand am ne-am cunoscut si avand unele discutii am realizat ca el si-ar dori sa faca sex si cu alte fete, sa vada cum e sau pentru a avea o lista, nu stiu exact.Cand i-am propus sa ne despartim a zis ca nu vrea pentru ca ma iubeste si sincer il cred si simt acest lucru si intr-un fel ii si inteleg dorinta de a vrea sa vada cum ii cu altele. Nu stiu ce sa fac pentru ca si eu il iubesc si stiu ca ma iubeste si nu stiu cum as suporta despartirea asta, poate de la un timp o sa-i treaca sau poate doar mi-a spus sincer ce gandeste si nu trebuia sa fie chiar atat de sincer si nu este asa important pentru el. La casatorie nu ne gandim fiind inca studenti.Eu cred ca dupa ce inaintezi in varsta gaseste mult mai greu sau foarte greu sau nu mai gasesti persoane potrivite, si decat sa mai fim impreuna 2-3 ani as prefera sa ne despartim acum. Dar cum sa fac asta cand ne iubim? Insa dorinta asta pe care o are el ma face sa sufar si sa nu pot fi concentrata la alte lucruri importante. Si vreau sa va mai spun ca eu cred in sufletul pereche chiar daca pentru unii poate e o prostie si in momentul de fata am sentimentul ca nu e ce as vrea eu sa fie si nu stiu ce sa fac. Daca aveti ceva pareri v-as multumi tare mult.

9 răspunsuri:
| I'mPerfect(a)! a răspuns:

Nu mi se pare normal ceea ce iti cere el. M-as simti devastata in locul tau.

Adevarul ca si eu sunt cam in aceiasi situatie ca tine, si mi-e teama ca o sa vrea si al meu sa experimenteze...

E trist, dar nu ii da ceea ce iti cere caci e ca si cand v-ati desparti!

PsihoSex
| PsihoSex a răspuns:

Greu. si daca tacea, si "te insela", si aflai cine stie cum, mult mai tarziu, cum acrezi ca ti-ar fi fost?!