| Amelia87 a întrebat:

Tin la prietenul meu. dar grija lui excesiva de fratii mai mici ( care au 18, 20, 23 ani) pe care-i are ma scoate din minti. sad Asa se face ca la 29 de ani, el nu are nici casa, nici masa, cum se zice. El le plateste chiria, intretinerea, scoala...si ne cretam des din cauza asta.eu am 21 de ani, sunt studenta, parintii mi-au luat un apartament, dar el nu poate trece peste orgoliul lui sa stam impreuna in casa mea.deci: nu are bani destui ca sa ma "intretina " si pe mine, in sensul sa stam impreuna, pentru ca salariul lui se duce la ceilalti. Ce sa fac? Simt ca nu mai pot asa.crying

Răspuns Câştigător
| alexam a răspuns:

Ideea e urmatoarea: daca sunteti impreuna si va iubiti, asta inseamna ca formati un cuplu, iar daca sunteti un cuplu, unul are ceva, altul altceva. Nu vad de ce sa nu locuiasca cu tine daca ai apartament! sad Sa isi ajute fratii in limita normalului, nu sa se neglijeze pe el si pe tine pentru ei. Si sa isi puna intrebarea fireasca: vreunul din fratii mei mai mici ma va ajuta cand eu voi fi in varsta si voi avea nevoie de ei? Stiu ca suna cam egoist, dar asta e realitatea, oricat ne-am iubi fratii trebuie sa ne purtam normal, nu sa fim exagerati intr-u sens sau altul... ( si eu provin dintr-o familie numeroasa, si mi se pare fiersc sa ne ajutam toti intre noi, pe masura ce avem nevoie, si fiecare cu ce poate! ) sad Bafta multa, si sa va mearga bine!

18 răspunsuri:
mlm
| mlm a răspuns:

Sfatul care ti-l dau eu este urmatorul:ia si vorbeste cu el, explica-i situatia si incercati cat de cat sa ajungeti la o intelegere, deja fratii lui sint destul de maturi ca sa se poata intretina singuri, el ca frate nu este dator sa aiba grija de ei pana la adanci batraneti.Bafta multa iti doresc.

daniela
| daniela a răspuns: