| careestefazafrate a întrebat:

TPU, revin cu altă întrebare, dacă o persoană este urâtă, neatractivă din punct de vedere fizic, singurul sex bun pe care o să-l obțină vreodată este masturbarea în timp ce se uita la pornografie? intreb pentru un prieten, care nu are TPU.

45 răspunsuri:
| RAY a răspuns (pentru RogerRon):

Omule atracția fizică e instanta, când un om vede alt om ii da șansa sa îl cunoască

| RogerRon a răspuns (pentru RAY):

Omule, atractia fizica nu e totul, mai ales la barbati.
Uite citeste si tu sa te mai luminezi, iti dau link-uri cu studii, citate din link-ul urmator(din pacate in engleza):
https://psychcentral.com/......lationship

"
Research has shown that men tend to rate physical attractiveness as more critical in a potential mate than women do, on average.
Some research has shown that women tend to say they value qualities like ambition, industriousness, friendliness, and kindness more than physical appearance.
That said, this particular study concluded that, even though other qualities were more important, women reported that a minimum level of physical attractiveness was a necessity for a potential mate."
Adica spun ce au spus si femeile care au mai raspuns pe aici, ca nu e asa important sa fii frumos ca barbat, pentru ele nu conteaza atat de mult ca pentru noi barbatii. Tu o tii tot pe a ta, crezi ca femeile gandesc ca barbatii la alegerea partenerilor(desi sunt si exceptii). E nevoie de un minim de atractie sa faca sex cu tine, dar nu trebuie sa fii Brad Pitt, trebuie macar sa arati mediu.

| RAY a răspuns (pentru RogerRon):

Esti pe iarba?
eu am scris ca cuplurile au acelasi nivel de atractie tu ai dedus ca nu trebuie sa fii Brad Pitt, trebuie macar sa arati mediu.

| RogerRon a răspuns (pentru RAY):

Alt pasaj din articol:
"
In fact, age appears to be an attractiveness factor for men and women alike, with women consistently choosing to marry older men and men tending to choose younger women across dozens of cultures, according to one 2018 review.
"
Adica femeile fac de multe ori cuplu cu barbati mai in varsta decat ele si considera barbatii mai in varsta in general mai atragatori, in timp ce la barbati e invers, noi vrem ca femeile sa fie/sa para mai tinere.
De obicei cand esti mai in varsta esti mai urat, deci femeile nu pun asa accent pe frumusete la barbati.
Terminati cu prostiile, la barbati nu conteaza asa mult sa mearga sa se faca frumosi. Conteaza dar nu atat de mult.

| RAY a răspuns (pentru RogerRon):

Aspectul contează?
Da, un nivel de atracție fizică este necesar pentru majoritatea oamenilor în relații romantice. O excepție notabilă este dacă te identifici ca asexuat. Unii oameni care se identifică ca asexuați se simt atrași romantic de ceilalți, fără să simtă atracție sexuală.

1. Credem că frumosul este bun și urâtul este rău și plătim o primă de frumusețe
Asociem frumusețea cu bine și urâtul / simplu cu rău, așteptăm mai mult pentru lucrurile care ne plac și chiar oferim avantaje suplimentare, cum ar fi mai mulți bani și libertate oamenilor frumoși și tehnologiei frumoase (numită plata unei prime de frumusețe). În mod similar, dăm un dezavantaj persoanelor neatractive și produselor urâte. De asemenea, depunem mai mult efort mental pentru a nu mai gândi și a spune: „ Urâtul este rău ". Stereotipul frumuseții spune că judecăm oamenii atrăgători ca având calități de personalitate favorabile, cum ar fi căldura, îndemânarea, încrederea etc., și considerăm incorect persoanele neatractive mai puțin inteligente, sociale și utile. Le folosim frumusețea pentru a le judeca abilitățile, inteligența, abilitățile sociale și moralitatea.Copiii arată și acest stereotip de frumusețe. Ei cred că oamenii atractivi sunt mai agreabili (buibili, de încredere, cooperanți, calzi), mai puțin nevrotici (mai puțin anxioși și nu sunt predispuși la gânduri negative), deschiși la experiență (dispuși să exploreze și să învețe), extrovertiți (energici din punct de vedere social) și conștiincioși ( disciplinat, orientat spre detalii).

2. Impunem o pedeapsă pentru urâțenie și simplitate
La fel cum supraevaluăm lucrurile/oamenii frumoși (premia pentru frumusețe), subevaluăm lucrurile/oamenii simpli sau urâți (penalizare pentru simplitate sau urâțenie). Cumpărăm mai puțin de la vânzători cu aspect simplu și atât persoanele atractive, cât și cele neatractive tind să câștige mai mult decât o persoană cu aspect mediu. Când vine vorba de vânzări și salarii, ieșirea în evidență ar putea ajuta. Chiar și pentru produsele ecologice, impunem o penalizare pentru simplitate sau urâțenie – suntem dispuși să plătim mai puțin pentru produsele neatractive, în principal pentru că nu ne fac să ne simțim bine. În mod similar, există o penalizare pentru urâțenie la donații și a fi generos– avem tendința de a fi mai generoși față de donatarii mai atractivi decât cu cei mai nevoiași din punct de vedere instinctiv. În general, acest lucru reflectă tendința noastră de a ajuta cei frumosi înaintea celor nevoiași. Dar acest lucru se inversează cu o gândire deliberată.

3. Însăși existența unui chip contează
Între toate obiectele și fețele, creierul tinde să repereze mai întâi fețele. Cercetările sugerează că procesăm forma feței și simțim că este acolo chiar și atunci când nu suntem conștienți de acea față. De asemenea, procesăm o față autentică mai rapid decât o față falsă. Creierul este flexibil în a vedea fețele atunci când acestea nu sunt de fapt acolo (numită pareidolie), deoarece poate tolera variații ale caracteristicilor locale, cum ar fi distanța ochilor, forma nasului, bărbia etc. Dar procesează combinația de contururi + locația ochilor. și obiecte asemănătoare gurii împreună ca șablon de față. A da o față unui lucru este, așadar, foarte important. Deși este personal să interacționezi cu un om, este în principal informații prioritizate prin trăsăturile feței.

Ne formăm primele impresii despre personalitate doar din priviri în 39 de milisecunde, punând mai mult accent pe calitățile legate de supraviețuire precum ajutor, amenințare, îngrijire, sănătate etc. decât emoții sau inteligență. Combinând aceste 2 perspective – obținem idei precum mașinile, cu luminile, capotele, oglinzile lor etc., au chipuri cu personalități. Iată celălalt motiv pentru care dăm personalități lucrurilor.


Fotografie de Tnarg, mașina aceea zâmbește
4. Judecăm cei mai buni muzicieni după aspect, chiar și atunci când sunetul pare cel mai important
Într-un studiu în care oamenii au trebuit să aleagă câștigătorii unui spectacol de muzică live, cei care au văzut doar scurte clipuri video mute cu ei jucându-se au putut prezice cu exactitate câștigătorii. Precizia lor a fost de aproximativ 50% pentru clipurile numai video (33% așteptate din întâmplare) și 25% pentru clipurile doar sunet. Chiar și atunci când sunetul este principala caracteristică a muzicii, oamenii au judecat sunetul în funcție de modul în care arată muzicienii în direct. În plus, muzicienii începători și profesioniști nu au putut alege câștigătorii pe baza înregistrărilor audio sau audio + video. Acest lucru se poate întâmpla deoarece acordăm în mod inconștient o mare importanță informațiilor vizuale pentru a procesa încrederea, coeziunea muzicală și alte caracteristici ale limbajului corpului. A avea mai multe informații critice, cum ar fi sunetul dintr-un spectacol muzical, ar putea interfera cu judecățile noastre. Studiul sugerează că ne lipsește încrederea în judecățile rapide, dar adesea tind să fie adevărate.

5. Oamenii frumoși au șanse mai mari să obțină un loc de muncă cu fața oamenilor în industria ospitalității
Într-un studiu care a trimis CV-uri false la multe locuri de muncă în sectorul ospitalității din Taiwan, cercetătorii au văzut că CV-urile cu fotografii mai atractive au primit mai multe apeluri pentru un interviu. Conform datelor lor, aspectul contează cel mai mult pentru locurile de muncă de la recepție și puțin mai puțin pentru locurile de muncă în restaurant, dar nu contează pentru locurile de muncă de menaj, formarea de management și personalul de bucătărie. Avantajul aspectului a fost mai mare pentru CV-urile bărbaților decât CV-urile feminine. Cu riscul de generalizare excesivă, femeile pot fi mai calificate în a gestiona locurile de muncă din domeniul ospitalității, așa că poate exista o părtinire de a le angaja mai puțin selectiv decât bărbații.

6. Aspectele bazate pe miniaturi și previzualizări contează foarte mult în timp ce navighezi pe YouTube și OTT
Un studiu a folosit date reale despre comportamentul utilizatorilor pentru a evalua ce videoclipuri devin populare. Ei au descoperit că oamenii vizionează videoclipuri pe baza comenzilor rapide de bază ale judecății (euristice), cum ar fi vizionările curente, miniaturile și previzualizările. Aceste detalii reduc „incertitudinea calității", care este lipsa generală de cunoștințe despre calitatea conținutului. Vederea indicii de calitate ne ajută să decidem dacă ar trebui să riscăm să vizionam un videoclip sau nu. Oamenii tind să se uite mai întâi la miniaturi și să acorde aproape de două ori mai multă atenție miniaturilor decât titlurilor în timp ce răsfoiesc videoclipuri.

7. Aspectul afectează dacă avem încredere sau nu într-un site web chiar înainte de a citi conținutul
În general, site-urile web atractive din punct de vedere vizual sunt cele mai de încredere. Oamenii au o senzație instinctivă dacă un site este de încredere sau nu se bazează pe semnale simple, cum ar fi familiaritatea designului, impactul emoțional al designului, disponibilitatea informațiilor de autoritate, ușurința de utilizare, validitatea facială (dacă site-ul pare legitim sau nu), valoarea mărcii, detaliile sociale, și marcatori de securitate/autenticitate. Încrederea în site-ul web se dezvoltă prin funcții de design ușor de judecat care formează aspectul unui site web. Acestea sunt: ​​grafică atrăgătoare, structură ușoară și intuitivă, fețe umane, link-uri și detalii de rețele sociale, elemente interactive precum asistență prin chat, mărci afiliate, informații de calitate și politica/sigilii de securitate.

Oamenii judecă credibilitatea după caracteristicile superficiale ale informațiilor despre sănătate. Un design plictisitor sau prea complex reduce încrederea, dar detaliile vizuale rapide, cum ar fi prezența întrebărilor frecvente, detaliile autorului, credibilitatea autorului și proprietarului, un logo bun, mărturii, referințe și imagini cresc rapid încrederea.

Arata conteaza pentru ca creierul acorda prioritate informatiilor vizuale. Iată câteva moduri în care aspectul contează și ne oferă informații suplimentare dincolo de intrarea vizuală. FACEȚI CLIC PENTRU A TRIMITE PE TWEET
8. Suntem părtinitori față de animale drăguțe și inteligente
Studiile care analizează modul în care oamenii judecă animalele au arătat în mod repetat că animalele arătoase, animalele nealimentare și cele cu calități asemănătoare oamenilor primesc mai multă compasiune din partea noastră. Oamenii sunt dispuși să atribuie mai multă moralitate și inteligență și chiar să depună mai mult efort pentru a-i proteja decât, să zicem, insectele care nu au trăsături asemănătoare omului. Cu excepția albinelor, toată lumea iubește albinele.


Faceți cunoștință cu Emmanuel Todd Lopez, cel mai inteligent și mai drăguț emu de pe pământ
9. Aspectul fontului afectează scopul scrierii
Cercetări despre modul în care fonturile afectează procesarea și atenția creierului nostru arată că cel mai mare element vizual al conținutului scris are un efect dramatic asupra modului în care interacționăm cu acesta. Fonturile precum Times New Roman îmbunătățesc satira mai bine decât alte fonturi precum Arial. Un alt exemplu este modul în care fonturile greu de citit pot facilita concentrarea într-un mediu zgomotos. Acest lucru se întâmplă deoarece efortul suplimentar necesar pentru a citi fonturile dificile ne captează atenția și ne ferește de distrageri, deoarece există o lățime de bandă mentală mai mică pentru ca mintea să fie distrasă. Fonturile puțin mai greu de citit sunt, de asemenea, mai bune pentru memorie și înțelegere, iar fonturile frumoase ar putea inspira gândirea creativă. Așadar, dacă sunteți designer sau brutar, fonturile arătoase ar putea ajuta clienții potențiali să gândească creativ în timp ce vă privesc site-ul. În mod similar, dacă sunteți un educator, fonturile dificile ar putea ajuta elevii să învețe mai bine.

10. Zâmbetul sau încruntarea ta le spune altora dacă ar trebui să te apropie sau să te evite
Dacă crezi că zâmbetul îi face pe oameni să arate bine și cred că sunt drăguți, ai dreptate. Zâmbetul îi face pe oameni să pară atractivi și, de asemenea, îi face pe alții să creadă că sunt sinceri, mai puțin masculini și pricepuți, dar și mai puțin independenți (deci mai abordabili și mai sociali). Zâmbetul este o mulțime de informații sociale importante. Furia, amenințarea sau agresivitatea, pe de altă parte, sunt cele mai ușor de observat (efectul de superioritate a furiei) și ne determină să evităm amenințarea asociată. Orice formă de ostilitate din partea oricărui brand, persoană sau obiect este de natură să ne motiveze să o evităm.

Într-un studiu care a procesat date vizuale brute ale fețelor umane, cercetătorii au observat că oamenii vor de obicei să se apropie de o față zâmbitoare și să evite o față încruntă fără a le judeca și a percepe efectiv calitățile - simpla privire determină dacă ești accesibil sau evitabil. În general, o persoană abordabilă are o față zâmbitoare și i se atribuie calități precum inteligența, atractivitatea, încrederea, grijuliu, stabilă emoțional, responsabilă, socială și încrezătoare - toate primele impresii bune. În timp ce o persoană care poate fi evitată este încruntă și i se atribuie calități negative precum agresivitatea, răutatea, nefericirea, plictisitoarea, ciudată și egoistă - toate impresii proaste. Unele dintre aceste judecăți pot apărea extrem de rapid, deoarece oamenii pot judeca corect dacă sunteți extrovertit sau nu în 50 de secunde.

11. Nu este ceea ce arată – arăta suspect chiar și atunci când nu este vinovat scade încrederea
Cercetătorii au evaluat modul în care un context de fundal amenințător afectează încrederea oamenilor în două moduri: pare că omul a făcut ceva sau pare fără legătură cu umanul. Nu este surprinzător că atunci când acțiunile negative par că au provocat o situație negativă, ne pierdem încrederea. Adesea judecăm o persoană negativ într-un context ambiguu, cum ar fi presupunerea că a furat dacă este prezentă la un jaf. Reducem această ambiguitate făcând o poveste care să aibă sens. Dacă are sens și se simte posibil, îi găsim mai puțin de încredere. A ști dacă cineva este victimă sau făptuitor afectează și încrederea. Cercetătorii au descoperit că oamenii tind să presupună mai întâi ce este mai rău. Când există un context amenințător, ne pierdem încrederea la fel de mult ca să știm că au greșit. Asumăm negativul ca și cum ar fi un fapt. Cu toate acestea, nu ne pierdem încrederea atunci când sunt victime. Un alt studiu arată că polițiștii și laicii detectează mai rău minciunile unui suspect dacă sunt încătușați decât atunci când sunt fără cătușe. Un posibil motiv este că imaginea negativă a vederii unui suspect în cătușe depășește alte informații precum limbajul corpului, care ar fi putut ajuta la o detecție mai precisă a minciunilor.

Aceste constatări implică ceva negativ, dar comun – avem o mentalitate suspectă, iar judecățile noastre rapide sunt ca și cum oamenii ar fi de vină.

12. Aspectul alimentelor ne afectează literalmente gustul și așteptările
Un simț îl afectează pe celălalt, iar acest lucru este deosebit de important pentru alimente. Ne așteptăm ca mâncarea picant să pară roșie sau verde, iar dacă nu este, nu credem că este atât de picant pe cât ar fi trebuit. Chiar și mișcarea alimentelor, cum ar fi picurarea brânzei sau gazul de sifon, o face mai atrăgătoare. Dulciurile mai rotunde au un gust mai dulce decât dulciurile pătrate. Și, dulciurile servite pe o farfurie rotundă par și ele mai dulci decât cele puse pe o farfurie pătrată. Chiar și pentru cafea, cănile înguste par să facă cafeaua mai aromată. Există o tendință generală în ceea ce privește elementele vizuale ale alimentelor și băuturilor: formele înțepătoare sau unghiulare fac alimentele picante, crocante și sărate, în timp ce formele curbate și rotunde le fac dulci și moi. Uneori, imaginile ne afectează doar așteptările și nu gustul real.

De ce contează aspectul: acordăm mai întâi atenție imaginilor și le amintim mai bine, apoi le folosim pentru a face judecăți, pentru că este ușor
În psihologie, există „precedenta vizuală", „efectul de aureolă" și „efectul de superioritate a imaginii", care spun în mod vag că aspectul contează în toate domeniile în care informațiile vizuale sunt disponibile. Mai exact, judecățile noastre se bazează mai mult pe informații vizuale decât pe alte informații.

Precedența vizuală este atunci când creierul acordă prioritate informațiilor vizuale și o procesează mai profund decât alte informații. Deci, atunci când creierul se bazează pe datele vizuale care vin de la ochi, folosește acele date pentru a influența o mare parte din gândurile noastre finale, deciziile, emoțiile și comportamentul. Emoțiile preexistente și cunoștințele existente afectează, de asemenea, precedența vizuală, deoarece emoțiile influențează locul în care acordăm atenție, iar cunoștințele ne afectează așteptările față de ceea ce vedem. De exemplu, o dispoziție negativă facilitează identificarea detaliilor negative, dar o dispoziție pozitivă face mai ușor depistarea detaliilor pozitive. În mod similar, experiența în identificarea erorilor în timpul tastării face mai ușor să vă așteptați la anumite greșeli de scriere la care sunteți predispus. Punctul important aici este că emoțiile și experiența ne ghidează atenția pentru a căuta detalii vizuale în multe cazuri.

Efectul de halou apare și – dacă arată bine, trebuie să aibă alte calități bune. Aceasta este o comandă rapidă de luare a deciziilor - o euristică numită „substituție de atribute". Ne simplificăm în mod inconștient luarea deciziilor utilizând informații ușor de accesat ca substitut pentru informațiile greu de accesat. Este o suprageneralizare – folosim aspectul pentru a generaliza alte caracteristici, deoarece aspectul este ușor de accesat, iar restul nu. Acesta se numește stereotipul frumuseții în contextul oamenilor și al obiectelor. Dacă observi că ceva este frumos, îți afectează judecata generală sau specifică despre acel lucru. De exemplu, dacă vezi o mașină frumoasă, ai putea crede că este o mașină bună în general. Dacă întâlnești o persoană arătosă, probabil ai considera că este drăguță, inteligentă și grijulie. De asemenea, puteți crede că un hotel frumos ar putea servi mâncare bună (ceea ce s-ar putea să nu).

Efectul de superioritate a imaginii spune că avem tendința de a ne aminti detaliile vizuale mai bine decât detaliile non-vizuale. Creierul însuși este un învățător vizual. Este mai probabil să ne amintim 10 imagini aleatorii decât 10 cuvinte aleatorii și este mai probabil să ne amintim obiectele dacă sunt afișate ca imagini una câte una, în loc să citim o listă sau să auzim pe cineva care le listează. Detaliile vizuale oferă mai multe informații conceptuale, iar semnalele prin ochi sunt mai bogate. Informațiile transmise din ochi activează în general și cuvintele asociate. Deci, a vedea un elicopter declanșează și cuvântul elicopter în minte, ceea ce duce la primele impresii puternice. În timp ce auzirea cuvântului elicopter nu aduce neapărat imaginea în minte. Teoria codării duble spune că datele vizuale își activează stratul verbal mai puternic decât datele verbale își activează stratul vizual, astfel încât detaliile vizuale ne influențează puternic și creează amintiri mai puternice și mai bogate – pe scurt, imaginile creează impresii de durată.

Creierul uman are o mare putere de procesare a datelor vizuale, cu de 45 de ori mai mulți neuroni în cortexul vizual primar decât în ​​cortexul auditiv primar. În plus, neuronii vizuali fac mai mult decât doar să vadă, ei iau decizii și gândesc și folosesc informații din toate celelalte simțuri. Explicația generală a motivului pentru care aspectul contează atât de mult este că anumite înfățișări ne-au beneficiat prin evoluție, cum ar fi anumite tipuri de corp, culori de fructe, aspectul bolnav/sănătos sau agresiv/abordabil etc. Când ne-au ajutat să supraviețuim, au devenit atractive în sensul literal. – am început să le preferăm pentru că erau plină de satisfacții. Apoi genele mutante aleatoriu care au ajutat automat la identificarea preferințelor, a judeca și a se comporta conform acestor preferințe au dat un creier părtinitor față de aspect. Concepte precum estetica și frumusețea sunt probabile evoluții ale preferințelor de bază.

| RAY a răspuns (pentru RogerRon):

Serios daca esti in mai in varsta esti urat?
https://thesecondangle.com/10-most-handsome-men-in-the-world/

barbati se maturiseaza mai greu si arata a barbat pe la 25-30 de ani in schimb femeile se maturiseaza mai repede fizic desi o femeie fertila e mai tanara logic, aia nu se refera la mosi si ca femeile prefera mai in varsta ca ele, minciunile nu devin adevaruri

| RAY a răspuns (pentru RogerRon):

O fata tanara nu inseamna ca e frumoasa nici un barbat de 30/40 de ani nu inseamna ca e urat, faci niste afirmati penibile

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Masturbarea nu e sex ) dar da, fix asta se intampla )

| Giulia911 a răspuns:

Sunt și alte calități care-l fac pe un om atractiv în ochii sexului opus.

| RogerRon a răspuns (pentru RAY):

Ray o iei pe aratura si deviezi de la subiect.
Ti-am trimis un link serios daca vrei sa citesti mai multe, uite-l si aici:
https://psychcentral.com/......lationship
"Research has shown that men tend to rate physical attractiveness as more critical in a potential mate than women do, on average."

Nu vreau sa pierd mai mult timp pe acest subiect.
Sustin in continuare afirmatia mea conform careia la barbati nu conteaza atat de mult ca la femei aspectul fizic pentru a fi selectati ca si parteneri. Si sunt si studii care demonstreaza asta.

| RAY a răspuns (pentru RogerRon):

Si eu sutin afirmatia mea care e in conformitate cu realitatea, majoritatea cuplurilor au o atractie fizica apropiata iar aspectul fizic este esential in orice relatie indiferent de sex

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru RAY):

Știi, era o vorbă care rămâne valabilă: Dacă nu ai caracter, te poți pi*a pe ea de frumusețe.

| darrio2007 a răspuns (pentru careestefazafrate):

Imi place ca te preocupa starea prietenului.
Masturbarea nu inseamna sex deloc.
Si mai ales, masturbarea excesivă.

| RAY a răspuns (pentru anonim_4396):

Prima oara conteaza aspectul fizic

| Zeulfemeilor6969 a răspuns:

Eu cred ca tu esti acel prieten, tovarase. esti virgin du te la escorte pana mea