| Paula007 a întrebat:

Traim in romania, inca un exemplu :

Vineri, inainte de un incantatorul examen am fost sa cumpar bilete la tren. Ajungem la gara. Plin.

Ma asez la coada cea mai mica, aka coada de 8 persoane, si astept impreuna cu al meu iubit si unul din prietenii nostri comuni. Cand, dupa lungi asteptari imi vine int-un final randul, ce sa vezi? Tanti radea intruna. Eu, exasperata si grabita, ii dau toate datele pentru biletul meu, ii repet de 3 ori "duminica seara", ea rade si-mi raspunde de trei ori ceva apoi mentioneaza printre ranjetele ei ca de fapt nu vorbea cu mine, imi inmaneaza biletul, si pe cel al iubitului; Eu rasuflu usurata, ma uit fugitiv pe bilet sa vad daca are seria corecta si ora de pleacare/sosire a trenului, apoi il bag in portofel, si alerg de la gara la facultate. Ca doar aveam examen; Seara m-am chinuit sa adorm si a doua zi plec, din nou grabita, sa nu intarzii la noul loc de "munca"winking )

Dupa 12h, ca oricare alta fiinta mica si normala, ma intorc acasa, sa mananc, sa ma bucur de un dus, sa-mi termin bagajul, ca a doua zi ( azi ) dupa alte 12h de castig cinstit al existentei, sa iau intr-un final trenul si sa ajung la casa patriarhala. Din chestie in chestie, tot cautand prin dulap lucrurile necesare si vitale pentru aceasta calatorie, deodata, ma gandesc sa ma uit la bilet. Sincer nu stiu ce naiba speram sa gasesc. dar l-am gasit si nu era veselhee hee Pe bilet data de plecare nu era 5.06 ci 3.06. Adica Vita, pardon, Doamna de la receptie cu incantatoarea casca in ureche, mi-a pus data gresita pe bilet.

Sun la gara, nu raspunde. Sun din nou. Acelasi rezultat. Ma imbrac, plec, in 15min ajung in gara, o caut pe aceeasi Vita, pardon Doamna, vorbesc cu ea pe un ton calm si autoritar, apoi furios si exasperat; Ii reamintesc circumstantele in care s-a comis "eroarea’.
La care ea : " Da, aveti dreptate ca am gresit dar nu pot sa va ajut cu nimic, trebuie sa cumparati alt bilet daca vreti sa ajungeti acasa." Apoi adauga : " ca in definitiv e numai vina dumitale, ca de ce nu te-ai uitat pe bilet? "

Termin "discutia" cu un animal, si ma mut la alt ghiseu, la informatii, la sefa de tura sau ceva de genul : "Vreau sa depun o plangere impotriva unei angajate ".

Ea, surprinsa"de ce? "

Ii explic, din nou ca un papagal care recita aceeasi tampenie pe gratis ca ea sa-mi zica " de ce n-ati verificat biletul? "

"Doamna, aveam examen, statusem la coada aia jumatate de ora,. Am repetat datele la ghiseu de 3 x fiecare. Am verificat seria si ora dar nici prin cap nu mi-a trecut ca incompetenta angajatei ar fi asa de mare incat sa ii repet ceva de 3x si ea sa nu auda. timp in care angajata dumitale vorbea cu o alta colega iar eu ii comunicam datele pentru bilet. Dumneata intelegi? Daca eu recunosc ca sunt vinovata, ca nu am verificat biletul mai atent si ca am zburat recunoscatoare ca scapasem intr-un final de doamna de la ghiseu, si "doamna" recunoaste ca e vinovata ca nu a fost atenta, cu gura ei, atunci de ce platesc tot eu biletul, si nu e impartit in 2? Adica sa plateasca si ea? Ce dreptate e asta? Plus, ca nu e doar cuvantul meu impotriva cuvantului ei, cum mi-ati aruncat in fata pana acum. Am fost 3 persoane cand am cumparat biletul. Sau cuvantul a 3 studenti nu valoreaza nimic pe langa cuvantul unei angajate a cfr-ului?

" Ca nu conteaza, reducere nu va pot face. E vina dumneavoastra si nu va pot ajuta,"

"Doamna, biletul ca biletul. Deja mi-am cumparat altul. Dar eu vreau sa depun plangere impotriva casierei."

" Pai daca a fost vina dumneavostra eu ce pot face? Ca trebuia sa-l verificati, ca e cuvantul dumneavoastra. ca.ca.ca…"

Aceleasi "Argumente " insirate ca pe Tatal Nostru pana cand mi-am terminat ultimul dram de rabdare si mi-am dat seama ca oricum tara asta e de rahat, cu un sistem de rahat, in care cu totii pe masura ce stam in continuare in ea ne tot afundam in. ati ghicit?! rahat!

Asa ca mi s-a parut inutil sa stau, pe stomacul gol, sa o ascult cum tot incerca sa ocoleasca faptul ca eu venisem la ea pentru o plangere nu pentru reducere; I-am aruncat scarbita un "multumesc" si am plecat acasa.

sa tot circulam cu cfr.

NU am nicio intrebare, ma simt doar intr-o generoasa azi, vreau sa impart cu toata lumea fericirea mea laughing

Răspuns Câştigător
| EVOLUTION_5448 a răspuns:

Te-ai gasit la cine sa te duci rolling on the floor.
Cand ai probleme degeaba te duci la conducere deoarece aia sunt vinovati pentru angajatele alea incopetente.
Daca vrei sa scoti bani din asta si sa se repare greseala atunci simplu ia numele angajatei si dao in judecata, nu e chiar asa de complicat. Americanii fac asta mereu si castiga o gramada de bani.
Sau fa cum as fi facut eu: pur si simplu urca in tren si zi lu' ala cand vine sa verifice biletul (in caz ca o sa comenteze ceva) situatia, si ca nu-ti pasa daca intelege sau nu pentru ca tu ai dat totusi niste bani degeaba din cauza incompetentei angajatelor ca in mod normal trebuia aia sa-ti dea bilet din banii ei. De obicei la majoritatea job-urilor daca faci greseli platesti pentru ele, cfr-ul de ce sa fie diferit?
Cere daune morale, dar nu din cauza la bilet ci din cauza la cum s-au comportat cu tine si lipsa de profesionalism din partea angajatilor.
Ma streseaza si pe mine faze de genul deoarece tu cand lucrezi pun pariu ca nu-ti sunt deloc acceptate astfel de greseli si ca esti pusa sa platesti pentru propriile greseli ci nu plateste tot persoana careia i-ai gresit.
Si eu am patit sa cer bilet la targoviste si imi daduse bilet undeva pe la vargostei sau cum naiba eu zice (si suna cam la fel). Am fost in tren si i-am zis lu' ala situatia (biletul la vargostei sau cum eu zice era cu 2 lei mai ieftin) asa ca i-am dat lu' ala doar 2 lei ca asa mi se parea normal happy
Ideea e ca noi doar comentam dar nu facem nimic (de fapt in final facem tot cum ne zic ei).
Trebuie doar sa facem ceva ci nu sa ne plangem mereu.
Eu unul am fost indiferent la situatia mea ca oricum am dat tot banii aia. Ideea oricum nu era de bani in special ci e si din cauza ca nici macar nu isi cer scuze si iti vorbesc ca si cum tot tu esti ala incopetent.

10 răspunsuri:
| I'mPerfect(a)! a răspuns:

Fa o plangere la Avocatul Poporului.

| unknow a răspuns:

Da! thinking inteleg,... trebuia trimisa la pascut, Pardon, la scoala,.vita asta,. oops,. doamna astahee hee

| kidulinha a răspuns:

Pai thinking Vezi ca puteai sa-l returnezi laughing
Se returneaza cu minim jumatate de ora inainte sa plece trenu'. tongue Oricum, aiurea.

| Zuzu6235 a răspuns:

Nu ma mira povetea ta. traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul. nu ai cum sa te plictisesti in tara asta. in fine. ar trebu de mers la protectia consumatorului. acolo la cfr toti sunt mana in mana. nu prea ai sanse. vorbeai la urechi surde acolo cu sefii. pariu ca daca ii ziceai o injuratura nu trebuia sa repeti de 3X ca sa auda. auzea din prima cum trebuie.

| AnkiCardle a răspuns:

Ok asta a sunat complicat laughing))))
Trebuia sa o plesnesti pe VITA :d

| LittleGirlMonster a răspuns:

~Asta`i Roamania!~laughing
N`o poti schimba.suntem o tara de RAHAT!

| Lcrrr a răspuns:

Traim in Romania `! >; d

| Complicat a răspuns:

Frumos!

| gabridian a răspuns:

Incearca la OPC

| zooo a răspuns:

Bravo ma bucur!