Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Cei mai activi useri din categoria Educaţie şi Cultură Generală pe 17 Ianuarie 2025 sunt:
Puteți să îmi spuneți cum sunt profesorii la Zinca, de care să mă feresc și care sunt minunați (vreau pe Mate-Info Bilingv) (Pitești)
Bună ziua! La facultatea fără frecvență se susțin și examene orale sau doar examene scrise?
Buna, știți cumva dacă la UBB Fsega se face sesiunea de toamna?
Bună! Doar cei care cunosc, îmi puteți spune dacă sunt facultăți de design interior în România, unde nu se cere o proba practica pentru admitere? Mulțumesc!
Salut, am de luat diploma de bac de la o facultate doar diploma stiu ca ajuns la secretariat trebuie sa completez o cerere dar cat durează pana mi- o da? Durează mai mult? Eu speram in aceeasi zi sa...? (mai mult)
Romanul Morometii de Marin Preda este roman realist sau roman modern?
Bună! In iulie prezint lucrarea de dizertație, iar îndrumătorul mi- a băgat lucrarea in semplag și mi- a ieșit incertitudinea de 80%, și a spus că e buna, dar eu știam că trebuie să fie ...? (mai mult)
Buna TPU! Cum ati procedat cu restantele in ultimul an de facultate?
Salut! Sunt in primul an la ASE si am niste restante pe ambele semestre. Unde trebuie sa le platesc si cam cu cat timp inainte de reexaminare trebuie platite? Stiti si cat costa un credit la facultatea...? (mai mult)
Bună seara, La examenul de bacalaureat, Biologie vegetale și animala subiectul 2 punctul B, modul de rezolvare îl scrii doar pe ciornă sau trebuie scris și pe foaia de examen? Mulțumesc,
Salut! Fiind la UniTBV trecand in anul 2, ma pot transfera la o alta specializare fara sa pierd anul?
Sunt ultimul an la asistenti balneofizioterapie aveti idee in ce site pot gasi si eu ceva idei despre examenul final sesiunea 2023 - in ce site le pot gasi? HELP ME