Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Cei mai activi useri din categoria Educaţie şi Cultură Generală pe 17 Ianuarie 2025 sunt:
Salut! Sunt elev basarabean, recent am absolvit clasa a IX- a și aș dori să- mi continui studiile la liceu în România. Am analizat multe orașe și am observat că îs multe colegii și puține licee....? (mai mult)
Salut! Anul ăsta la Bacalaureatul olimpicilor a picat la subiectul al III- a la un profil, Lucian Blaga și George Bacovia. Credeți că sunt șanse să mai pice acești doi autori și la sesiunea din...? (mai mult)
Bună. Am o întrebare legată de note la materiile din liceu. Sunt in clasa a 11 a. Toți profesorii mă pot încheia însă nu profesoara de română, ce mi- a zis astăzi ca mă lasă neincheiată...? (mai mult)
Buna, opera Riga Crypto si Lapona Enigel pentru bac, este sau nu o arta poetica?
Am 24 de ani și plănuiesc să învăț pentru promovarea bacalaureatului. Profil tehnic (mate m2, biologie, română). Având în vedere că am fost nevoit să lucrez pe toată perioada liceului,...? (mai mult)
Bună ziua! La facultate când termini anul 1, 2 sau 3 se face festivitate de premiere?
Am nevoie rapid de un exemplu de bilanț pentru turta dulce.
Buna! Acum cu noua lege se poate lasa cu situatia neincheiata daca am 4 note si imi trebuiau 5 de fapt?
Sa zicem ca depun cerere de transfer la un liceu, sa ma transfer in a x-a si acel liceu ma respinge, pot depune dupa cerere la alt liceu?
Sunt în clasa a 9-a la liceu și mi s-a scăzut media la purtare la 6. Mă afectează în viitor această medie?
Buna ziua! Pareri, va rog. Universitatea Nicolae Titulescu sau Universitatea Titu Maiorescu?
Joi se incheie mediile la Matematica si am 4, 4, 4, 3 dar am mai iesit la tabla, raspund, etc. El joi ne incheie mediile si NU VREAU SA FIU CORIJENT. Oare daca il rog DIN TOT SUFLETUL sa...? (mai mult)
Ce opere trebuie invatate pentru bacul de la romana stiinte?