Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Cei mai activi useri din categoria Educaţie şi Cultură Generală pe 19 Ianuarie 2025 sunt:
Stiti ceva despre Aurelius Carthaginensis? Dau funda!
Numerele de credite depinde de nota pe care o iau la examen? Dacă de exemplu am 3 credite la o materie și iau examenul cu 6 primesc 3 credite sau doar 1 sau 2?
Ce cursuri rapide merită sa faci? sa fie un salariu ok pe parcurs.
Facultatea de Istorie e o facultate foarte frumoasa, mereu am fost bun la scoala la istorie dar este o facultate utila in ziua de azi?
Buna ziua! Sunt elev in clasa a 8 a si vreau sa intru la Liceul Militar "Stefan Cel Mare". Problema este ca am hipermetropie, port ochelari iar dipotriile mele sunt + 3 cu + 6. Voi trece de proba...? (mai mult)
Bună seara! Nu știu la ce facultate să merg. Simt că nu mă descurc la nimic! Merită să faci facultate?
Bună! În figura de stil:" Ca frunza bolnav-a... sur" nu poate fi luata și secventa" frunza bolnav" ca o personificare
Cum poți ajunge terapeut/medic de medicina alternativa?
Cum și unde poți să studiezi homeopatia și să ajungi medic homeopat?
Buna! Am terminat postliceala de asistent medical generalist! Intrebarea mea este: ma pot face cu aceasta diploma moasa? Daca ca cum? Unde pot face specializare? Multumesc!
Bună! Sunt studentă în anul 1 la contabilitate și fac modulul psihopedagogic. Aș vrea să știu dacă materia asta are credite și eventual cam câte credite ar avea. M- am uitat pe site- ul universității...? (mai mult)
Mi- a fost inchis contul de Instagram, am facut contestatie si mi l- au deschis iar peste 2 zile, acum mi l- au inchis iar fara sa fac nimic gresit, cat le ia sa raspunda la o contestatie? Cum pot intra...? (mai mult)