Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Cei mai activi useri din categoria Educaţie şi Cultură Generală pe 20 Ianuarie 2025 sunt:
Buna, termin clasa aXlla profil uman. As avea vreo sansa sa intru la Cluj la Radiologie și Imagistica dacă ma apuc acum de învățat?
Am de făcut un proiect la geografie despre un oraș la alegere însă în afara de (suprafață densitatea populația cultura și istoria nu stiu ce sa mai scriu aveți o idee?
Salutare,am si eu o intrebare Cu cat se intra la liceul sportiv Pitesti 2023-2024? Iar daca nu practic nimic ca un sport, pot intra?
Buna! Sunt studenta la facultate in primul an și tocmai am dat primul examen grila. Se pune ca și semn de copiat dacă am subliniat pe test? Nimeni nu ne a anunțat dacă avem sau nu voie
Dacă îmi transfer datele de pe un telefon la altul o sa mi se șteargă schițele de pe tiktok?
Buna! Sunt din Bistrita si anul asta voi da examenul de admitere in liceu. Oare care liceu e mai bun pe profilul stinte ale naturii? Liviu sau Andrei? Toti profesorii si prietenii mei mai mari au pareri...? (mai mult)
Buna TPU, am terminat școala profesională m- am înscris la seral și am început prima zi in 9 ianuarie, dar fratele meu nu a vrut să se înscrie la seral până ce am reușit să- l conving de abia...? (mai mult)
Salut, știe cineva ce preț are categoria B la scoala scorpion?
Salut! Sunt in clasa a XI- si am nevoie de sfaturi. Cu pot sa diminuez stresul acumulat deoarece am de învățat 4 pagini jumate de A4 la anatomie? Si cum pot sa invat mai usor?
Cam cat m-ar costa sa deschid o frizerie? Cu tot cu scaun, masini de tuns, shaver etc. (Am deja locul)
Stie cineva niste siteuri de unde pot invata biologia, chimia si fizica + limba romana si matematica (clasele 5- 8)? Manualele nu au toata materia de care este nevoie la clasa, profesorii nu explica...? (mai mult)