Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Cei mai activi useri din categoria Educaţie şi Cultură Generală pe 10 Ianuarie 2025 sunt:
Salut TPU, sunt la liceul teologic și aș dori să știu ce caiete am nevoie la: Dogmatică, muzică psaltica, și dacă am nevoie de caiete la practica(liturgică, vecernie etc)
Buna ziua! Se poate transfera in clasa a 9 a la alt liceu mai aproape de domiciliu? Conform art 141 ai 144 din rofuip 2024 indeplinim conditia exceptionala medicala, dar nu indeplinim conditia de medie....? (mai mult)
Bună tuturor, de ce unii oameni fac mai mulți copii și alții mai puțini copii?
Salut, sunt student in anul 3 la facultatea de medicina. Astăzi aveam un examen la facultate la materia "Practică de specialitate", valorând 2 credite. Din nefericire, un accident de circulație ...? (mai mult)
Am o intrebare legata de tigari si aeroport.Pot lua tigari din afara aeroportului sau trebuie sa le iau neaparat din zona "duty free".Va multumesc!
Salutare tuturor! Daca ma las de facultate sa zicem dupa sfarsitul semestrului in care am stat la camin nu trebuie sa platesc caminul pana sfarsitul anului? Ca daca ma las in camera de 4 raman doar 3, ...? (mai mult)
Sunt studentă la facultate, am terminat anul I, am fost la un examen în primul semestru și l- am picat, nu m- am prezentat la restanță nici în vară nici în septembrie înainte să înceapă ...? (mai mult)
Am intrat acum in clasa A9 la profesionala mecanica auto, o să fac doar despre mecanica exemplu, cărți și o să scriu și după fac practica?
Bună seara! La clasa 1 se face la început de an recapitulare 2 săptămâni? In manualele pe care le-am primit primele lecții se leagă de începutul anului școlar, mai exact prima zi.