Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Cei mai activi useri din categoria Educaţie şi Cultură Generală pe 11 Ianuarie 2025 sunt:
Am 19 absente nemotivate. Sunt a 10 a si am bursa monoparentala. Daca fac 20 si ajung la 9 la purtare, pot pierde bursa?
Bună! Ce ați alege dinte informatica economica și facultatea de mate? Și dacă știți la ce materii se dau examene în sesiune, ar fi perfect. Mulțumesc.
Bună! Dacă am terminat o facultate și un master în relații internaționale, care doctorat ar fi mai potrivit? Drept sau istorie? Also dacă termin doctoratul în istorie, pot să predau istorie ...? (mai mult)
Buna ziua! Voiam sa intreb daca stie ce fel de clasa este clasa de bilingv germana clasa a IX- a de la Tudor Vianu din Bucuresti. Sunt profesori buni, sunt colegii ok? Se fac si celalalte materii sau...? (mai mult)
Are cineva idee ce suma o sa intre la bursa de merit pe luna asta? Pt liceu
Salut, am si eu o problema. Sunt in clasa a 12 a pe vocational(dau bacu la romana istorie si geografie) si as vrea sa urmez cariera de politist. Mereu am visat la academie la ioan cuza dar multe cunostinte...? (mai mult)
La unap Bucuresti, m.a.i e obligatoriu sa stai la camin? Mai ales daca ai unde sta in Bucuresti? (la un prieten, ruda etc.)
Salutari! Ce fac la pofilul turism si alimentatie? Ce materii? Si din ce dau bacul?
Bună! Nu știu dacă ați auzit de, , nouă structura a bacului" care va fi aplicată începând cu anii 2027- 2028(Elevii de la uman vor da un examen la una dintre materiile de la real și invers). ...? (mai mult)
Salut! Am o problema cu absentele. Am 30 la fizica, unde am 2 ore pe saptamana. 10 sunt motivate medical, 14 de mana si 6 nemotivate. La cate absente raman neîncheiat la o materie? Ps:Nu voi mai lipsi...? (mai mult)
Ce se întâmplă dacă un actor greșește replicile în fiecare episod al unui serial? Așa s-a întâmplat cu Las Fierbinți.