Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Cei mai activi useri din categoria Educaţie şi Cultură Generală pe 12 Ianuarie 2025 sunt:
Buna. Ce fel de cărți ajută la dezvoltarea memoriei? Orice fel de cărți sau doar anumite tipuri? Mi ati putea recomanda niste carti care ajută si la dezvoltarea memoriei dar in același timp si sa...? (mai mult)
Salutare, îmi doresc să lucrez ca traducător autorizat însă nu am diploma de bac pentru a da acel examen. Am studiat în UK și momentan inca sunt la facultate acolo, la limbi străine doar ca fac...? (mai mult)
Buna, ma uit la Doctor House și Intr un episod au făcut un transplant de inima. Ma Gandeam, poți să ți păstrezi inima după operație? Câteodată îți dau înapoi pietrele de la rinichi Intr ...? (mai mult)
Exista un liceu in Romania online cu care ma pot inscrie sa si dau bacul la final de a 12 a? Daca da si sunt mai multe as vrea mai multe exemple.
Salut! Ce opinii aveți despre liceele tehnologice? Merită să mergi la un profil tehnologic/ tehnic în locul unuia teoretic? (Eu mă gândeam electronică - automatizări sau...? (mai mult)
Daca media la o materie este 9, 50 când se calculează media semestriala se consideră ca 10 sau 9, 50
Buna! Sunt a opta și nu știu ce profil sa aleg, singurele mele variante ar fi filologie sau pedagogic. De la peda as ieși cu o meserie, cea de educator, mă pot întreține și pe parcursul facultății...? (mai mult)
Bună! Sunt șanse mari să pice genul liric anul acesta la evaluarea națională? :)
Bună tuturor! As vrea sa știu dacă la liceul Ion Creanga din Bucuresti profesorii predau serios ( adică dacă își fac treaba asa cum trebuie) ma refer la expresia " a se face carte". Și pe lângă...? (mai mult)