Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Cei mai activi useri din categoria Educaţie şi Cultură Generală pe 13 Ianuarie 2025 sunt:
Salut, sunt studenta la psiho anul 3/4. Tocmai ce incepusem anul trecut si a trebuit sa- mi inchei studiile pentru ca femeile de la secretariat nu voiau sa- mi dea diploma pentru o saptamana pe motivul...? (mai mult)
De ce a urat Hitler atat de mult evreii?
Bună! Sunt clasa a 5 a și am note destul de mici : 3, 4,5,6,7,8 mai pot trece clasa?
Dacă în clasa a 11 vreau sa ma transfer de la estetica și igiena corpului(liceu) la profilul științe sociale din alt liceu, trebuie sa dau diferențe? Județul Galați.
Buna, recent am fost prins cu un gram de marijuana ca minor. Este prima abatere. Ce o sa mi se intample? Evenimentul a fost acum 5 zile. Ma poate urmarii politia pe strada pentru informatii? Sau imi pot...? (mai mult)
Salut. Sunt la o facultate de 3 ani. Daca am facut 2 ani la buget si am intrat anul 3 si dupa o luna in noiembrie mi- am scos dosarul, ma mai pot reinmatricula in anul 3 TOT la buget, in conditiile in...? (mai mult)
Am facut scoala profesionala, am dat bacul acum multi ani in urma am picat fizica materia care era pe atunci la alegere, intrebarea mea este daca acum as dori sa dau din nou examen la materia la alegere,...? (mai mult)
Buna ziua....sunt informatician si vreau sa trec de la debutant la grad II, am facut toate procedurile dar mi- a comunicat doamna secretara ca trebuie sa dau un interviu, ati putea sa imi dati exemplu...? (mai mult)
Cu ce ma ajuta ca pun cui pe bonul de combustibil daca am pfa?
Buna ziua! Am avut la facultate o degrevare si am luat 10.cat % ma ajuta la examen? Cum se calculează nota din degrevare cu cea de la examen?