Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Buna tuturor! Sunt eleva în clasa a VIII- a si sunt din Gorj, as vrea sa dau pe profilul de științe ale naturii mai departe la un liceu din Tg Jiu, am înțeles că cel mai bun pe științe ar fi ...? (mai mult)
Ce relație de rudenie era între Maria de Medici și Caterina de Medici (din nou istorie).
Salut grup, am si eu o problema, am un frate mai mic de 13 ani este in clasa a 7 a și nu prea îl interesează școala, citește foarte greu și nu prea știe chestiile elementare despre matematica ...? (mai mult)
Cine era Cardinal al Franței în timpul lui Ludovic al XIII-lea? Sau, erau mai mulți cu acest titlu? (istorie)
Bună ziua! Sunt în anul 3 la drept și mi- am dat seama ca în acest semestru nu am putut ajunge deloc la facultate, aș putea să mă retrag și să mă înscriu anul următor la o altă facultate,...? (mai mult)
A reușit cineva să ajungă la nivel B2 de limbă germană într-un an de la zero? Mă puteți ajuta cu câteva sfaturi?
Cei de pe negativ din trecut erau mai rai sau cei din prezent? Adica oamenii din trecut erau mai rai sau cei din prezent? Va intreb la dublu si va spun ca oamenii din prezent par mai rai dar intrebarea...? (mai mult)
Bună! Niște site-uri unde pot învăța engleză și spaniolă știți?
Pentru pasionații de istorie de pe TPU, cunoaște cineva niște lucrări bune în limba română despre comunitatea armenească din România (zona Ardealului în particular)?
Anul acesta am avut Bacalaureatul, l-am picat la o singura materie, pentru la anul imi pot pastra notele de la cele 2 materii si competentele? si sa dau bacalaureatul la materia pe care am picat-o?
Salut TPU. Maine am simularea la romana și nu știu cum sa scap de stres. Avem la școală o profesoara care nu își da deloc silința, nu ne a dat nici un test de la începutul anului și deși nu...? (mai mult)