Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Cei mai activi useri din categoria Educaţie şi Cultură Generală pe 15 Ianuarie 2025 sunt:
Hei TPU! Sunt in clasa a IX- a la Turism și Alimentație (profesională) și as vrea sa ma transfer la sfârșitul anului la liceu pe profilul Filologie (Liceu) (Menționez ca am note mari la toate materiile).Pot?...? (mai mult)
Buna! Sunt in clasa a IX- a la turism și alimentație (profesională) și as vrea sa ma transfer la sfârșitul anului la liceu pe profilul Filologie (Liceu) (Menționez ca am note mari la toate materiile).Pot?...? (mai mult)
Salut! Am o profesoara de franceza care nu stie sa predea. Ea se asteapta de la clasa sa stim sa raspundem cand ea tot ce face este sa ne puna sa copiem lectia din manual, fara explicatie, fara nimic....? (mai mult)
Salut. Sunt momentan elev in clasa a11a pe profilul electronica- automatizari si as dori sa urmez o facultate de inginerie. Momentan, optiunile mele arata cam asa: Facultatea de Inginerie Aerospațială...? (mai mult)
De ce exista mentalitatea asta in Romania, in special, cum ca trebuie sa ne dam cu parerea despre orice, dar asta fara sa ne- o ceara nimeni? Adica daca e covid devenim brusc medici toti, ba mai si...? (mai mult)
Daca sunt clasa a 10 a in acest moment, ma pot transfera la alt liceu in vacanta de modul?
Se pun absente in săptămâna altfel?
Bună, sunt în clasa a 8 a si as dori sa ma transfer la un colegiu de arte, dar mi s- a zis ca va trebui sa dau 4 probe: la desen, pictura, modelaj si istoria artei. Vor fi cam in 2 saptamani si la...? (mai mult)
Sunt de abia clasa a- 9a si as dori sa ma apuc de învățat pentru bacalaureat inca de acum. Are rost sau nu? Intreb fiindca am auzit oameni care spuneau ca nu are rost sa invat inca de acum deoarece ...? (mai mult)
Ma pot transfera de la învățământ profesional la colegiu? Sunt clasa a 10.