Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Cei mai activi useri din categoria Educaţie şi Cultură Generală pe 15 Ianuarie 2025 sunt:
Salut, la facultate studentii au propria clasa ca la liceu?
Salut TPU. Ce sa fac? Sunt clasa a- 8- a si evident am examenul anul acesta. Eu sunt in spate cu materia cam mult deoarece nu am prea invatat in clasele 5- 8, acum nu stiu de unde sa incep? Sa invat ...? (mai mult)
Buna TPU! De ce in scoala mea nu ma lasa cu telefonul in pauze si sunt in clasa a 5 a?
Buna TPU! Este voie sa folosești telefoane din clasa a 5 a in pauze? Sunt scoli care interzic asta?
Salut TPU, am niste nelamuriri, sunt clasa a12a la liceul economic si anul viitor vreau sa dau la facultatea de automatica si calculatoare si nu stiu mai deloc cu ce se mananca facultatea. Adica care...? (mai mult)
Sunt obligati profesorii sa-ti spuna daca ti-au pus absenta?
Salut, sunt clasa a 9a și doresc sa ma transfer de pe profil electric la stiinte ale naturii. Știe cineva la ce trebuie sa dau diferente? Și ma pot transfera la sfârșit de modul sau în clasa a...? (mai mult)
Daca am dosar CES (pentru elevi cu disabilitati) intru la liceu cu orice nota pe care o iau la examenul de capacitate de cls 8? Asa am auzit si stiu ca e un loc rezervat pentru copii cu dizabilitati dar...? (mai mult)
Daca ai terminat o facultate la licenta in domeniul economie poti aplica la master la alta facultate dar tot din domeniul economie?
Vreau sa stiu dacă mai pot da la facultate, eu acu fac seralul.
Buna,am 17 ani, am renunțat la școala in clasa a 8 a din probleme personale, ma pot înscrie la liceu? Dar sa o iau de la clasa a 9 a?
Mi-am pierdut legitimația de concurs cu care am dat examenul din iulie. Mai am nevoie de ea pentru a face înmatricularea la FLLS?