Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Bai oameni bunii, am si eu o întrebare pe care as vrea sa o înteleg odata, vreau si eu sa stiu de unde vine mirosul acela cand de exemplu o persoana mai exact hainele acelei persoane miros frumos. ...? (mai mult)
Buna, sunt in clasa 11, dacă in clasa 10 am primit bursa de merit și la sfârșit de an am avut coregenta la mate și am dat-o, media după fiind 9.50, iau bursa de merit? Mersi
Buna! Vreau o parere cu privire la ceea ce ma gandesc. Am trecut clasa a10a, iar pe mine ma bate gândul să mă transfer la filologie, pentru ca nu prea pot zice că fac față cu toată materia de ...? (mai mult)
Sal TPU! De câteva zile parcă am o stare de tristețe și anxietate și m- am închis în mine, la muncă colegi au observat chestiile astea și mi au spus că r din cauza că n am iubită și că trebuie...? (mai mult)
Buna! Cum sunt profesorii de la LPS (liceul sportiv) din Galati?
Salut! Cand am fost sa duc dosarul de inscriere de la liceu imi a dat o cerere sa scriu specializarea, adica stiinte ale naturii! Mama mea presupunea ca a scris stiinte sociale in loc de stiinte ale naturii.Am...? (mai mult)
Salutare,știți site-uri ca Studypool.com Dar sa fie din România?
Buna tuturor! Abia ce am trecut clasa a 9a si sunt nemultumita de liceul unde am intrat. Voiam la pedagogie dar din cauza multor copii care s au inscris nu am mai intrat(ultima medie a fost 9????). Întrebarea...? (mai mult)
Salut! Credeți că se vor schimba bursele din cauza petiției?
Salut TPU? De câte ori sunt mai masivi leii decât gheparzii?
Îmi puteți da exemple sau grile pentru examenul de jandarm la istorie, vă rog
Ce licenta e mai folositoare de la ASE? Marketing Management Relatii economice internationale
Dacă am engleză ca prima limbă voi da engleză la bac?
Dacă termini colegiul primești diploma de bacalaureat, sau doar dacă termini liceul primești diploma de bacalaureat?