Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Cei mai activi useri din categoria Educaţie şi Cultură Generală pe 5 Decembrie 2024 sunt:
Salut, am o nedumerire, daca Veneția este construită pe piloni de lemn acei piloni nu au putrezit? Și de exemplu cum pot niste piloni de lemn să susțină mii de kg?
Ce parete aveti despre giulgiul din Torino?! Sau despre Arcul de triumf din Franta si din Bucur esti sau despre coloseum sau despre Lisa bona? Vedeti ca si oamenii buni au construit, au facut treaba? ...? (mai mult)
Buna, sunt studenta in anul 1, specializare istorie, as avea o intrebare. Sunt la inceput si nu prea inteleg de unde pot sa imi iau lectiile, ca sa pot invata, si cum ar trebui sa imi iau notite?
Ce materii se practică la un liceu cu profil economic?
Salut știe cineva cum se editau filmele in anii 70'? Adică de exemplu filmul "Nea Marin miliardar" cum sa edidat? Cum de a putut un actor să apară de 2 ori în film și unul langa altul (atunci când...? (mai mult)
Salut, pot sa ma transfer de la o facultate de inginerie materiala la una cu cea pe profil sportiv?
Cum pot invata si retine mai usor lectiile?
La voi in școală sunt reguli noi din acest an școlar, și care sunt, și dacă vi se par ok sau nu?
Despre Andreea Bostanica. Acum fara glume si fara sa mi raspunda oamenii care nu se pricep la asta si copii mici cu glume. De unde are atatia banii fata asta? Am stat si am studiat profilul ei, are vacante...? (mai mult)
Salutare TPU! As dori si eu niste recomandari pentru carti de istorie cu tematica pentru examenul de admitere la academia de politie. De preferat materie sintetizata, multumesc anticipat!:D
Salut, diploma de 10 clase o primesti obligatoriu dupa 10 clase, cand termini cele 12 clase sau cand vrei tu?
Hello, există viață după moarte?
Bună tuturor, există profil de liceu biblioteeconomie și dacă da vă rog frumos să îmi dați un orar de la acest profil.