Se întâmplă asta deoarece incepi sa realizezi ce priorități ai și ce îți dorești cu adevărat
Pentru ca vezi școala ca pe ceva stresant probabil.
Nu sta pe telefon când înveți, trebuie sa fii 100% concentrat. Nu fii "disperata" sa reții tot - creierul intra in stare de panica și in final nu retine nimic.
Scrie - dacă scrii de mâna și repeți informația constant șansele sa tii minte cresc foarte mult.
Eu de obicei fac studiu pe text. Cărțile mele au fraze lungi, cuvinte pompoase și uneori iau o fraza de 5-6 ori și mă întreb ce a vrut sa zica?, practic o reformulez și o simplific.
Încearcă sa te intrebi singura: când faci un duș sau ieși pe afara pune-ți o scurta intrebare din materie.
Nu e o problema la tine in cap, ai capacitate de memorare, dar tind sa cred ca intervine panica.
Tocmai acolo sta problema, pentru ca nu iti place.Ai spus la scoala de ce nu poti retine ceva chiar daca nu iti place?
Pt ca nu iti place de aia.La scoala de aia sunt profesori, aia ar trebuie sa faca elevii sa fie interesati, prin felul cum explica, ce spune etc.
Daca vorbeste ca din carte atunci elevii se fac ca asculta, gandu e de falt in alta parte.
Normal ca creierul aia retine placere ceva interesant.De ce nu iti place?
Nu iti place ppentru ca majoritatea nu le pricepi, cand nu intelegi un lcuru, un fenomen, cand nu intelegi cum functioneaza un mecanism etc no sa poti retine.
Ia sa intelegi ceva pe deplin, o sa vezi ca toata viata n-o sa mai uiti.
Trebuie sa te invete cineva ca altfel singura nu o sa poti daca nu iti place
Trebuie sa îți găsești modul preferat de a învăța si cum retii cel mai bine, asta se realizează prin experimente.
Spre exemplu, eu, învățam foarte bine dacă așezăm totul frumos pe o pagina, cum imi convenea mie, dacă nu imi placea cum arată lecția pe caiet, o scriam pe laptop si o scoteam la imprimanta, de aici am observat ca aveam memorie vizuala.