| gogonel444 a întrebat:

ASE (Academia de studii economice) sau RAU (Universitatea Romano-Americana)? Care este mai ok? Precizez ca sectia aleasa este marketing-ul. Adresez aceasta intrebare deoarece sunt nou in Bucuresti si nu cunosc pe nimeni care urmeaza cursuri la una dintre facultatile aceastea. Mai exact caut o facultate cu un mediu ok, profesorii sa nu fie ciufuti mereu, caut conditii de invatat ok, adica sa nu fie primavara cald de mori in salile de clasa, dar totodata vreau sa stiu cat de mult se preda si se cere sa inveti. Daca a urmat/urmeaza cineva cursuri la una dintre universitati, va rog sa ma indrumati si pe mine, sa-mi descrieti putin cum sta treaba. Va rog sa va abtineti din comentarii inutile care nu isi au rostul, va multumesc frumos.

Răspuns Câştigător
| Phantelul a răspuns:

Salut, eu unu sunt student la finante banci ( anul 3 ), dar iti pot explica cum sta treaba : mediul si profesorii sunt ok eu unu nu am dat de profesori ciufuti, cei de seminar chiar vor sa te ajute sa inveti. Din cate am vazut eu la marketing vei face materii cum ar fi : Matematica, economie ( micro/macro), contabilitate, engleza, statistica, econometrie acestea se fac in general la toate facultatile din cadrul ASE-ului, restul sunt materiile de specialitate din cadrul facultatii ( poti consulta si tu planul de invatamant sa vezi exact ce vei face ). Zona este destul de bine plasata, adica ai metrou, xerox-uri, ai de unde sa iti iei ceva de mancare toate cele.
Despre cealalta universitate nu ma pot pronunta ca nu sunt student/nu cunosc pe nimeni acolo.

| gogonel444 explică (pentru Phantelul):