| AndreeaDeeaDs a întrebat:

Bună! Acum 1 luna am luat niște cărți de la Biblioteca pentru un examen și le-am dus înapoi cu întârziere din cauza unor probleme. Însă, am primit recent un mesaj de atentionare pe mail prin care mi se aduce la cunoștință ca mi se acumulează penalizări la o carte. Eu consider ca este o greșeală, nu am luat niciodată cartea aceea și nici nu am văzut-o vreodată. Cred ca mi s-a scanat din greșeală pe permisul meu o carte care era la doamna pe birou, ca altfel nu-mi explic. Ce se poate face în situația asta?

Răspuns Câştigător
| Feri5 a răspuns:

Le suni pe cei de la biblioteca si le spui povestea. Am mai patit si eu chestii d-astea, numai ca nu era cu biblioteca, ci cu o factura la telefon.
Mi-a venit odata un mesaj de la Orange sau nu mai stiu de unde era cu o atentionare ca daca nu platesc cutare factura pana pe data de cutare, o sa primesc amenda cutare. La sfarsitul mesajului era mentionata adresa "mea" ca fiind judetul Timisoara, nu mai stiu ce apartament si un nume al "meu". In acel moment, mi-am dat seama ca este o greseala, intrucat nu ma cheama asa cum scria in mesaj si nu locuiesc acolo unde era specificat.
Dupa aceea, am sunat la Orange si le-am spus situatia si, de acolo, vestea cea buna: era o greseala!
In mod similar ti se poate intampla si tie!
Suna-i pe cei de la biblioteca si spune-le situatia!

2 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Mergi la biblioteca si rezolva problema.

| JustDeedee a răspuns:

În acest caz ori suni la bibliotecă ori te prezinți personal acolo și le explici situația. Cu siguranță a fost o greșeală! Nu lăsa să treacă prea mult timp!