| alinutssa_7292 a întrebat:

Buna all... am si eu o intrebare ...deci maine merg la scoala si mie asa de teama ca o sa am colegi noi ca nu ma voi intelege cu ei traiesc cu spaima asta in suflet sad voi aveti la fel grija astA? care dintre voisad?

9 răspunsuri:
| Cσσкiє a răspuns:

Da, toţi avem emoţii. Şi eu mă transfer la o şcoală nouă, dar eu voi fi clasa a VII-a, deci voi începe şcoala pe 13. La început e normal, dar o să vezi că ne acomodăm în acel mediu, dacă nu sunt profesori foarte exigenţi şi nu numai. Spune-ţi în gând "O să fie bine. Eu sunt cerul şi nimic nu mă poate atinge, sunt de neoprit."Să învăţăm să ne controlăm emoţiile, autocontrolul este foarte important în astfel de situaţii. O să îţi placă noii colegi, îţi zic eu. Multă sănătate! Ţine-ne la curent.

| Meryem027 a răspuns:

Hmm, stai linistita.Nu te mai stresa atat, ca nu e nevoie.Iti spun din prima, ca e normal sa nu te intelegi cu toti, nu toata lumea o sa te inghita si nici tu n-o sa-i suporti pe uni, asta e. Fii tu si cine te place, te place asa cum esti.Si din toti colegii aia, macar trei o sa-ti fie aproape.Numai bine, te-am pupat!:*

| SnYcK3rS a răspuns:

Buna

Esti la liceu? Maine este 10 septembrie, scoala se incepe pe 13 septembrie

Eu nu traiesc cu asta in suflet

| smilerz19 a răspuns:

Maine incepe scoala?! Nu luni?!
Ce naiba? raised eyebrows

| Thisbeea a răspuns:

Hei, trebuie sa fii doar relaxata, nu e musai sa fii pe placul tuturor in clasa aceea, ci sa ai o atitudine diplomata, cauta sa fii sociabila si sa gasesti un subiect de conversatie relativ de interes comun, ca sa nu te trezesti ca vorbesti singurawinking

| Bianca_6845 a răspuns:

Pai eu nu port chiar asta in suflet dar... Am in clasa diferite persoane care barfesc si...nu prea le suport si nu prea am tangenta cu ele. Numai de asta ma tem : sa nu dau ochi in ochi cu ele :-s. Dar tu fii prietenoasawinking Fundita? puppy dog eyes

| RMihai a răspuns: