1. Nici nu conteaza ce liceu alegi pentru ca dupa poti sa dai la orice facultate vrei ca n-are legatura liceu, conteaza doar sa iei bacu.
2. Aia cu nu se invata e relativa , tu daca vrei sa inveti, inveti, daca nu vrei, nu inveti.Asta tine de fiecare elev in parte.
3. Hai pe bune cine are pile la liceu =), si ce pile sa ai? Sa iei o nota mai buna sau nu? Si daca ar fi unu sa aiba pile asta ar insemna ca ala sa ia note mari, nu neaparat sa iei tu mici, asa ca n-ar conta, oricum daca ar avea pile si ar lua note mari fara sa invete, la bac nu mai merge vrajeala ca sunt alti profesori si se intampla sa fie profesori de la alte licee cand dai bacu adica degeaba ai tu pile ca la bac te-ai dus pe copca daca n-ai invatat.
4. Aia cu strict iar e relativ =), asa credeam si eu cand eram pe a 8 ca domne intru la liceu x si sunt aia stricti, unde ca de fapt poate ala sa fie cat de strict vrea el, in clasa ai 28 de elevi daca nu stii sa manevrezi si ai facut o greseala te-ai dus in cap ca profesor.Gandeste-te la un profesor ca un imparat iar copii ca soldatii lui, odata ce i-ai gresit unui soldat, sau unui elev increderea aluia s-a dus in tine, de la increderea lui pana sa iti faci dusmani toti copii e putin lucru si dupa profu ala traieste un calvar asa ca nimeni nu e prea strict pentru ca stie ca daca face asta scapa de sub control clasa si tot pentru el ca prof e rau.
5. Intelept ar fi cand dai evaluarea aia si cand ai de ales liceele punele in ordine descrescatoare de la cel mai bun lacel mai putin, in caz ca nu intri la primul, intri la al doilea si tot asas, asa am facut si eu, mi-am dorit sa intru la cel mai bun din oras, dar am pus si urmatoarele 2variante ca sa nu cumva sa ma duc in cap si sa ajung cu taranoii la auto.Si am stiut eu ce am stiut ca la primul n-am intrat, dar am intrat macar la al 2.
Invatatul tine direct de tine, nu de ceilalti si chiar nu te afecteaza pe tine daca alti invata sau nu, odata ce tu esti direct interesat sa inveti si sa iei note mari.