| Ana282003 a întrebat:

Buna!
Din moment ce a început vacanța, am plănuit sa merg acasă, însă nu știam exact in ce zi voi merge, așa că mi-am luat azi dimineață biletul de tren de la ghișeul din gara. Între timp, am observat că mi-am pierdut cardul bancar când am vrut sa îmi cumpăr o sticla de apa și nu l-am mai găsit, habar nu am unde e, pentru că m-am întors la cămin și nu era în camera, singura posibilitate ar fi aceea că l-am pierdut pe drum sau mi-a fost furat. Am rămas cu un bilet de tren, nu știu dacă mi se poate da un alt bilet de tren în schimb, pentru o călătorie ratata. Aveți idee de acest lucru? Daca nu m-am putut urca in tren pentru că a intervenit ceva, pot solicita sa mi se schimbe biletul cu altul? Sau daca, de exemplu, a trecut mai mult de o zi de la incident, mai este posibil acest lucru? Nu mi s-au întâmplat niciodată să pierd trenul, de aceea habar nu am daca se tine cont de vreo prevedere. Din ce am căutat pe net, ar trebui sa se poată. Menționez că este un bilet cu reducere de 50 la sută, pentru studenți.
Vă mulțumesc!

9 răspunsuri:
| RoCkKiD a răspuns:

Nu situ de ce te-ai intors dupa un card, in ziua de azi poti sa platesti prin NFC cu telefonul prin aplicatia bancii sau alte aplicatii. Poti sa traiesti bine mersi fara cardul in format fizic. Ai crede ca nu ajungi la facultate fara sa stii detalii din astea de baza dar here we are...
Poate ar trebui totusi sa suni la banca sa il blochezi daca nu l-ai gasit. daca vrei sa mai gasesti bani pe el..mai ales daca e furat.

Revenind la problema cu biletul, CFR returneaza banii daca te duci la ghiseu inainte de data si ora la care trenul era programat sa plece. In cazul descris de tine nu mai primesti nimic.

| Ana282003 explică (pentru RoCkKiD):

Tocmai de asta am si amânat plecarea, pentru că trenul meu a fost la ora 5:40, atunci când am sunat la banca nu mi-a răspuns nimeni și am zis, totuși, sa vad daca îl pot găsi pe undeva prin cămin. Nu am găsit cardul și am mers la banca sa solicit sa îl blocheze.

| Ana282003 explică (pentru RoCkKiD):

Și, problema cea mai mare, este că aveam în același suport de plastic și cardul, și cartea de identitate. Mai mult pentru asta m-am întors.

| RoCkKiD a răspuns (pentru Ana282003):

Nu stiu la ce banca esti tu dar la unele poti sa blochezi cardul din aplicatie si toate la care am avut eu cont au support 24/24.

| RoCkKiD a răspuns (pentru Ana282003):

Cu cardul o sa fie usor, cu buletinul os a fie bai ca o sa iei si amenda ca l-ai pierdut.

| Ana282003 explică (pentru RoCkKiD):

Știu, am fost azi la poliție sa declar că l-am pierdut și mi-au spus că pot merge la Direcția de Evidență a Persoanelor din localitatea in care am domiciliul și să completez o cerere pentru a-mi elibera altul. Sper că o să fie bine, sinceră să fiu, nu am pățit niciodată așa ceva, chiar m-am speriat și m-am gândit, până în ultimul moment, că îl găsesc aruncat prin fundul rucsacului sau printr-un sertar din birou.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Nu se restituie banii și nici nu se schimbă cu alt bilet,

| sadrian46 a răspuns (pentru sadrian46):

Imediat după plecarea treunul pierdut poți anunța că ai întârziat și să ceri schimbarea biletului pentru trenul următor cu aceeași desinație, doar atât.

| Ana282003 explică (pentru sadrian46):

In ordine, mulțumesc. Se pare că a avut ghinion.