Buna!
Pai, ceva de gneul 8*3+6*2+9*6. Adica sa includa toate detaliile pe care copii le stiu.
Uite un mic exemplu:
1. Scrieti tabla inmultirii cu 6.
2. Efectuti calculele in ordinea efectuarii operatiilor:
a) 2*5+6*4-2*8=
b) 3*4+7*9+1*9=
b) 10*5-5*2+6*3=
c) 7*7-4*4+9*2=
d) 15:5+5:5-4:2=
e) 50:10+18:3+27:9=
f) 25:5+3*4-30:6=
3. Adevarat sau fals?
a) 20:4= 6
b) 50:5= 10
c) 20:10= 10
d) 9*5= 55
e) 5*5= 25
f) 6*6= 26
g) 3*4=12
4. Rezolvati problema: Intr'un pom erau 50 mere. Andrei vine si ia jumatate din mere. Din restul merelor ramase, Ioana ia 10. Jumatate din merele luate de Ioana, ajung la Vlad. Cate mere a luat Andrei? Dar Ioana? Dar Vlad? Cate mere au ramas in pom?
Pa-pa!
Http://www.didactic.ro/materia-matematica-3-planuri-tip1
gasesti de toate