| Devilkamikaze a întrebat:

Imi poate explica cineva cum sta treaba cu autorizarea provizorie pentru o specializare? La sfarsitul studiilor primesti aceeasi diploma? Ce se intampla daca specializarea trece in timpul in care eu sunt student la acreditata? Multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Conform Anexei nr.1 la L.1/2011, a educatiei nationale, cu md. si compl. ulterioare, citez:
"2. Acreditarea este procesul prin care unitatea/instituţia de învăţământ/organizaţia interesată, pe baza evaluării externe realizate în condiţiile prezentei legi, dobândeşte dreptul de organizare a admiterii, de desfăşurare a procesului de învăţământ, de organizare a examenelor de finalizare a studiilor şi de a emite diplome şi certificate recunoscute de Ministerul Educaţiei şi Cercetării.
  4. Autorizarea de funcţionare provizorie este procesul prin care unitatea de învăţământ/instituţia de învăţământ/organizaţia interesată - pe baza evaluării externe realizate, în condiţiile prezentei legi, de către agenţiile de asigurare a calităţii competente - dobândeşte calitatea de furnizor de educaţie, prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării, respectiv prin hotărâre a Guvernului. Autorizarea de funcţionare provizorie conferă dreptul de organizare a admiterii, precum şi de organizare şi desfăşurare a procesului de învăţământ."
Fata de aceste prevederi rezulta ca, in cazul autorizarii provizorii, facultatea poate organiza admiterea si desfasura procesul de invatamant dar nu poate organiza examenul de licenta, studentii trebuind sa se inscrie la licenta la o facultate autorizata.
Daca specializarea nu va fi acreditata, pe timpul cat esti student, atunci vei termina studiile integral la facultatea la care esti si vei sustine examenul de licenta la o facultate autorizata care are aceeasi specializare.

2 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Autorizarea provizorie e buna de aruncat la gunoi.

| Devilkamikaze explică (pentru anonim_4396):