| floruits a întrebat:

Bună!
( Întrebarea asta este doar pentru cei care au fost la un liceu economic / cei care știu pe cineva care a fost. )

Vreau să mă duc la economie, dar am văzut că la cel mai bun liceu de economie din București s-a intrat cu media 8, 26.

1. Voi la ce liceu de profil economic ați fost?
2. Acolo este nasol? Se ia note mici?
3. Cum sunt profesorii?
4. Regretați că ați fost acolo?

Răspuns Câştigător
| 47red a răspuns:

Buna! Sunt la un liceu economic in clasa a 9-a si sunt dispusa sa iti raspund la intrebari. happy
1. Colegiul Economic Rm. Valcea, profil servicii, domeniul economic. Ca medie, media de admitere a fost 5, 45 in 2021 iar in 2022 cand am dat noi a fost 6, 61. Astept sa vad si vara asta ce medie o sa fie. Eu am avut 7, 32 media de admitere (nu prea a picat la EN ce invatasem eu, de aici nota asta mica nu ca nu invat) si am intrat la fix.
2. Se pot lua foarte usor note mari, nu e foarte grea materia daca inveti constant.
3. Cel putin la mine sunt ok, doar pe aia de geografie nu prea o inteleg ca pune note foarte mici si d-na de mate la fel.
4. Nefiind ceea ce imi doream eu initial (voiam la stiinte ale naturii) nu prea mi-a placut cand am vazut unde am fost admisa dar de cand a inceput scoala si pana acum imi pare rau ca am vorbit prostii, chiar e un profil frumos si sincera sa fiu in ziua de azi si economia e ceva bun. La inceput materiile mi se pareau ciudatele si imi bagasem eu in cap ca nu vreau dar dupa 2 saptamani m-am acomodat atat cu colegi dar si cu profesorii si materiile respective. Regret doar faptul ca vorbeam de rau inainte sa vad cum sta treaba.
Ca materii e aproape acelasi cu profilul comert in clasa a 9 a iar ca materii eu le fac pe astea, limbile straine pot diferentia de la un liceu la altul: Romana, Matematica (M3), Engleza, Franceza, Chimie, Fizica, Logica, TIC, Religie, Sport, Istorie, Geografie, Biologie.