| 熊Panda熊 a întrebat:

La ce facultate mai poti merge daca faci profilul stiintele naturii, in afara de medicina/farmacie si politehnica, si sa fie de profil?

11 răspunsuri:
| AvalohAlyn a răspuns:

Protectia mediului, laborant, chimie alimentara, industriala..etc

| AvalohAlyn a răspuns:

Am uitat..Biologie pentru a fi biolog sau profesor.happy

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Poţi să te înscrii la ORICE facultate doreşti!
NU contează ce liceu/profil/specializare ai absolvit happy


Toate cele bune!

DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Man. Eu am facut profilul asta. Si am vrut pe medicina. Dar in clasa a 12-a nu stiu de ce. Am ales. Politehnica happy Si uite asa sunt student in anul 1 la politehnica happy

| 熊Panda熊 explică (pentru DoarBogdan):

Si cum e profilul? E greu la bio/chimie/fizica/mate?

| DoarBogdan a răspuns (pentru 熊Panda熊):

Profilul de la facultate? Pai aici facem multa multa matematica. La greu. Dar nu e chiar asa de greu. E si circuite si alea. Totul se poate invata aici.

| 熊Panda熊 explică (pentru DoarBogdan):

Ma refeream la liceu.

| DoarBogdan a răspuns (pentru 熊Panda熊):

Pai bio chimie. Mate am facut m2 cat sa stim. Dar am dat admitere din mate la facultate.
Si faceam si fizica in liceu. si cam de toate.

| Gabriell1992 a răspuns:

Poti merge la ce facultate vrei tu, nu conteaza ce materii ai studiat in liceu.

| 熊Panda熊 explică (pentru Gabriell1992):

Stiu ca poti, dar de exemplu, nu prea ai nici o sansa sa mergi la medicina dupa ce ai facut profilul stiinte sociale, rare sunt exceptiile. Prea multi ani pierduti.

| Gabriell1992 a răspuns (pentru 熊Panda熊):