anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna happy Locuiesc in Grecia de 6 ani, am facut scoala aici pana in clasa a 7a.Iar acum o sa ma intorc in Romania pentru a continua acolo a 8a.As vrea niste informatii, cum este la scoala? Intreb pentru ca stiu ca este total diferit de aici.As vrea sa stiu daca se mai poarta uniforme inca (ceea ce nu prea cred), cum sunt profesorii tongue, cu examenele in a 8a, cum este examenul de capacitate? Este greu? Adica ce se face pana in a 7a la scoala la fizica, chimie etc? Imi puteti explica pentru a imi da seama daca am invatat si aici? happy Mi.ati fi de mare ajutor!

3 răspunsuri:
| Husicel a răspuns:

Pai în primul rând ești SIGURĂ că vei intra a8a? examenul de capacitate este de nivel mediu, dar mai sunt și întrebări mai complicate, uniforna ÎNCĂ se mai poartă, dar depinde de școala unde mergi cât de accesibilă va fi; la fizică și chimie crede-mă că tu ai făcut mai multă decât noi aici

| Antonia981 a răspuns (pentru Husicel):

Pai da..sunt sigura ca voi intra a 8a.Dar este obligatorie uniforma? Ptr ca am vazut la televizor k la scoala se duc imbracati in ce vor tongue..La fizica nu ma prea descurc aici big grin, dar chimia imi place, asa ca o sa fie bine daca ma descurc.Dar stii daca se poate,(eu vreau in clasa cu varmiu care e de varsta mea), daca ma baga in alta clasa, sa pot schimba clasa sa ma bage cu el.Se poate nu? Sau se poate daca vbeste maicamea din inainte sa ma bage? Pentru ca nu sunt sigura daca intru cu el, numele meu incepe cu I si al lui cu O.; P

| Husicel a răspuns (pentru Antonia981):

N-are importanță numele, și mai bine să vorbească mama ta înainte; cu uniforma depinde de conducerea școlii; dacă din a9a mergi pe filieră uman la liceu nu te obosi prea tare cu mte, bio, chimie, fizică:-P