| moth a întrebat:

Bună seară. Sunt studentă la college în Anglia, si planific sa dau admitere la UMF Cluj pe secția de medicina dentară. Voiam sa aflu daca contează ce subiecte fac la A levels (bac)? În Anglia trebuie să ai bac la un set de subiecte specifice diferite pentru fiecare facultate. Ma întrebam dacă in Romania contează la ce subiecte am bacul sau daca se ia in considerație doar nota? Mulțumesc.

Răspuns Câştigător
| Ionut_Sur_1987 a răspuns:

În general, pentru a aplica la o facultate de medicină dentară din România, trebuie să aveți o diplomă de bacalaureat și să vă înscrieți la o sesiune de examene naționale de admitere organizate de către Ministerul Educației și Cercetării. Acest examen conține probe scrise și orale și evaluează cunoștințele și abilitățile dvs. în diverse domenii, cum ar fi biologia, chimia, fizica, matematica și limba română. Nota finală la acest examen este un factor important în determinarea admiterii dvs. la facultatea de medicină dentară. Cu toate acestea, subiectele la care ați obținut bacalaureatul în Anglia nu sunt luate în considerare în procesul de admitere la o facultate din România. Este important să rețineți că fiecare universitate poate avea propriile cerințe de admitere, așa că este recomandat să verificați cu atenție acestea înainte de a vă înscrie la examenul de admitere.

| moth explică (pentru Ionut_Sur_1987):

Mulțumesc mult de răspuns, apreciez foarte mult.

6 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Cel mai bine ar fi sa te mergi in Cluj la facultatea care vrei sa o urmezi si sa intrebi la secretariatul scolii, ei stiu sigur cum sa te ajute, mult succes.

| moth explică (pentru CristiDinBucuresti):

Mulțumesc mult de sugestie, o sa încerc prima data sa trimit email, apoi când mai trec prin Romania merg si întreb.

| mont a răspuns:

In România la medicina deregula este examen de admitere, nu se tine cont de notele de la bac/anumite probe la bac.

| moth explică (pentru mont):

Mulțumesc mult de răspuns.